Leukosyytit koholla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aamuäree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aamuäree

Aktiivinen jäsen
10.04.2007
48 565
16
38
Etelä-Pohjanmaa
Olivat polilta soittaneet miehelle kun mun puhelin oli unohtunut kiinni, että lapsen leukosyytit koholla, lääkitys seis pariksi viikoksi.

Valkosoluja, kyllä, mutta.... :confused:
Sieltä ei nyt enää vastattu kun koetin soittaa, koska eihän mies nyt muista mitä tarkalleen ottaen siellä on sanottu:headwall:

Kuka puhuis veriarvoja?

Olin jo kysymässä, jotta poltatko, mutta eipä taida lapsi polttaa.

Leukkarit voi olla koholla monestakin syystä ja siltikään ei ole hätää, mutta pitäisi tietää, kuinka paljon ne on koholla. Jos vain vähän, niin se on yleensä normaalia sairastelun yhteydessä. Suuremmat arvot voivat taas olla mitä tahansa, omalla kohdalla reumaa etsitään juurikin kohonneista leukkareista.

Lapsella on reuma ja siihen lääkkeet jotka nyt siis pitäis jättää kahdeksi viikoksi pois.

Jäin vain miettimään että mitä kaikkea tuo nyt sitten pitäis sisällään, kun ei ole turvaverikokeissa ollut moneen vuoteen mitään, leukkareitten kanssa ei ikinä, maksa-arvot oli aina vaihdellen koholla toisen lääkkeen aikana.

Voisko olla pahenemisvaihe reumassa? Tulee ensimmäisenä mieleen tai sitten häikkää lääkkeiden kanssa?

Toivottavasti selviää ja jaksamista pienelle

Juuri käytiin ultraamassa nivelet tänään ja sen perusteella ei hätiä.
Tuo lääkitys ja tuo annostus on nyt jo mennyt aika pitkään samana ilman mitään oireiluja.

Soitan vielä aamulla ja pyydän selittämään asian mulle ilman välikäsiä (siis korvia :D)

Ja kannattaa myös kysyä kuinka paljon olivat kohollaan, koska esim mulla on leukkarit AINA koholla vaikkei mitään syytä siihen olisikaan, koska voihan se olla, jotta arvot oli nyt 12, kun viitearvon on max 10 :)

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22983553:
No niin tietenkin- laskussahan ne oli eikä koholla!

Tuo mies on kyllä ihan toivoton...... ihan toivoton. :/

No mä aattelinkin kun tuo lääke saattaa niitä laskea, että josko kuitenkin laskussa eikä kohollaan :)

Toivottavasti kaikki on lapsella hyvin.

No mä aattelinkin kun tuo lääke saattaa niitä laskea, että josko kuitenkin laskussa eikä kohollaan :)

Toivottavasti kaikki on lapsella hyvin.

Ei olleet kovin alhaalla, sairaanhoitaja vakuutti että hätää ei ole, todennäköisesti nousevat parin viikon tauon aikana normaaleiksi. Yleisvointi on erinomainen eikä niveloireitakaan ole hetkeen ollut ollenkaan.

Yhteistyössä