L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mykkä kissa on mauton:Jep, käyty on ja ruoka kyllä todella hyvää!
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:Mitäs söitte?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:Mitäs söitte?
yks lasten lohi annos,
yks aikuisten paistettua lohi
yks metsästäjän leike
yks nakit ja ranskalaiset
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:Mitäs söitte?
yks lasten lohi annos,
yks metsästäjän leike
JaaAattelin mainostaa että jos oisitte syöny poronkäristystä ni se taitaa olla mun miehen ja sen perheen tekemää
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:JaaAattelin mainostaa että jos oisitte syöny poronkäristystä ni se taitaa olla mun miehen ja sen perheen tekemää
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mykkä kissa on mauton:Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:Mitäs söitte?
yks lasten lohi annos,
yks metsästäjän leike
JaaAattelin mainostaa että jos oisitte syöny poronkäristystä ni se taitaa olla mun miehen ja sen perheen tekemää
![]()
Oikeesti! Rehellisesti voin sanoa että parasta poronkäristystä mitä olen koskaan syönyt![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mykkä kissa on mauton:Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:JaaAattelin mainostaa että jos oisitte syöny poronkäristystä ni se taitaa olla mun miehen ja sen perheen tekemää
![]()
Oikeesti! Rehellisesti voin sanoa että parasta poronkäristystä mitä olen koskaan syönyt![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:Alkuperäinen kirjoittaja Mykkä kissa on mauton:Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:JaaAattelin mainostaa että jos oisitte syöny poronkäristystä ni se taitaa olla mun miehen ja sen perheen tekemää
![]()
Koska olet siellä syönyt? Me ollaan toimitettu sinne lihaa nyt muutaman kuukauden, joku varmaan 4-5kk.