Levillä Myllyn Äijä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Levin matkaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mitäs söitte?

yks lasten lohi annos,
yks aikuisten paistettua lohi
yks metsästäjän leike
yks nakit ja ranskalaiset

Jaa :) Aattelin mainostaa että jos oisitte syöny poronkäristystä ni se taitaa olla mun miehen ja sen perheen tekemää :)

Olis varmaan sekin ollut nam. Mutta sitä syötiin Levin lomalla jo tokana päviänän. Ja ihan eri paikassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Mykkä kissa on mauton:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mitäs söitte?

yks lasten lohi annos,
yks aikuisten paistettua lohi
yks metsästäjän leike
yks nakit ja ranskalaiset

Jaa :) Aattelin mainostaa että jos oisitte syöny poronkäristystä ni se taitaa olla mun miehen ja sen perheen tekemää :)

Oikeesti! Rehellisesti voin sanoa että parasta poronkäristystä mitä olen koskaan syönyt :p

Käymme siel yleensä joka reissulla syömässä ja seuraavaks otan kyl ton käristyksen.

Oikeesti! Rehellisesti voin sanoa että parasta poronkäristystä mitä olen koskaan syönyt :p

Koska olet siellä syönyt? Me ollaan toimitettu sinne lihaa nyt muutaman kuukauden, joku varmaan 4-5kk.

Koska olet siellä syönyt? Me ollaan toimitettu sinne lihaa nyt muutaman kuukauden, joku varmaan 4-5kk.

Syyskuun lopussa käytiin. Ja taas syksyllä olisi tarkotus lomailla Levillä ja nautiskella Myllyn Äijän antimia ja ehdottomasti poronkäristystä.

Yhteistyössä