Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minä vaakatasossa. Siis sen yhden kerran, kun olen tietoisesti saavuttanut tilan.Alkuperäinen kirjoittaja Vähän vajaa:Olen lukenut, että ihmisellä on 7 eri tietoisuuden tasoa.
Olen ehkä yltänyt niistä kolmeen.
Että paljon on vielä kokematta.
Unihan on yksi niistä tasoista.
Hienoa sekin.
Lennätkö pystytasossa vai vaakatasossa? Minä pystytasossa.
Oli positiivinen kokemusAlkuperäinen kirjoittaja Vähän vajaa:Toivottavasti oli positiivinen kokemus. Etkö tahtoisi kehittää taitoasi koska pystyt sen tietoisesti saavuttamaan?
Näinhän se on. Odotan aikaa, että saan - vihdoin ja viimein - tän remontin valmiiksi. Sitten alkaa olla aikaa myös itselle.Alkuperäinen kirjoittaja Vähän vajaa:Niin juuri.. meditaatio kiinnostaa mutta se rauhoittuminen vaatii oman aikansa.
En remontoi huushollia ulkopuoleltaAlkuperäinen kirjoittaja rane:Varo ettet remontoidessasi levitoi katolta alas.
Kyllä ymmärrän. Nimenomaan aivoissa tapahtuvista aistitoiminnoista on kysymys.Alkuperäinen kirjoittaja voilevitoija:Levitointi on kätevää remontoidessa. Esim. levyjä kattoon naulatessa ei tarvitse ollenkaan tikkaita. Oikeesti! Kai te levitoineet ymmärrätte, että kyseessä on vain tuntemus aivoissa, ei mikään luonnonlakeja rikkova lentäminen.
Alkuperäinen kirjoittaja voilevitoija:kyseessä on vain tuntemus aivoissa, ei mikään luonnonlakeja rikkova lentäminen.