LG:n tai Samsungin pyykkikoneista kokemusta?

tuo LG.
Kuivaavalla koneelle et tee juurikaan mitään, jos joudut enemmän pesemään pyykkiä, toki se aikanaan kuivaa, mutta aikaa menee ihan tuhottomasti. Osta mieluummin kone, ja erillinen kuivausrumpu, jos tuota kuivaavaa ominaisuutta tarvitset.

Meillä on ollut LG:n kone jo monta vuotta, ja ollaan kyllä oltu tosi tyytyväisiä, pyykki jää linkouksen jälkeen melko kuivaksi, siis kuivuvat ihan hetkessä narulla,(vaikka meillä kyllä useimmat vaatteet kuivataankin rummussa). En keksi nyt mitään huonoa, varmasti seuraavakin kone on LG, ja juurikin tuollaisella höyrypesutoiminnolla.

En edes tiennyt, että samsung valmistaa pesukoneita....

Mä en voi ikinä suositella tuota LG:tä!! :( Meillä ollut kaksi vuotta nytten ja kahteen kertaan korjattu.... Aivan surkea ja myyjät kehui sitä ihan parhaaksi. Tosi pettymys ollut.

Meillä on kaksi viimeistä pesukonetta ollut LG:n. Ensiksi olut hajosi jonkun tietokonevian vuoksi, korjaaminen olisi maksanut melkein yhtä paljon kuin uusi. Nyt tässä toisessakin alkaa olla tietokonevikaa. Välillä en saa esim. lämpötilaa vaihdettua, pitää lämäistä tiettyyn kulmaan tietyllä kovuudella ja sitten antaa taas valita. Mun mielipide on, että varmasti on LG:tä parempiakin koneita.

Siis meillä pyykkiä 4-5 koneellista viikossa. Plus lakanakoneellinen ja pyyhkeet sillon tällön omana koneellisenaan (kerran kaks kuussa), välillä pyörivät muun pyykin joukossa, jos ei tuu täyttä koneellista. Tota kuivaavaa aattelin siks, koska joudutaan kuivaamaan pyykki olohuoneessa (paitsi kesällä menee partsille, kun on hyvä keli), ja se tuo ihan hitosti kosteutta tähän asuntoon. Eli tolla sais kätevästi kuivattua just ne pyyhkeet, lakanat, jne, mitkä vie sen pisimmän ajan kuivumisessa, ja tuovat eniten kosteutta. Ja rumpu ei erikseen mahdu meille, ei voi laittaa tohon päälle, kun on ikkuna vastassa, ja muualla ei oo paikkaa.
Toi höyrypesuki ois jees... Vitsi, miks tää pitää olla näin vaikeeta :/

Meillä on ollut jotain kolmatta vuotta LG-merkkinen 8kg pyykkikone, ei mikään höyry vaan tavallinen. Hyvin pelittää. Meillä pestään vähintään yksi koneellinen päivässä, viikonloppuisin enemmänkin. Kuivausrumpua käytetään, mutta kaikkia tekstiilejä ei tietenkään sinne voi laittaa. Silti en enää koskaan luopuisi kuivausrummusta.

Joo, kunnon kuivausrumpu ois kätevä monessakin jutussa, mut meille ei vaan saa sitä mihinkään. :(
Siks ajattelin, että tollanen ois sen takia parempi kun pelkkä peruspesukone ja olkkarissa kuivaaminen.
Mites toi höyrypesu, onko oikeesti ihan näppärä olla olemassa, vai ihan turha?

Meilöä lg 8kg höyry. Ei mitään moitittavaa. Mä pesen melkein aina höyryllä, tulee puhtaampaa ja menee vähemmän vettä. Sit on erikseen joku höyrykäsittele ei-likaselle pyykille... siinä tulee pyöritettyä esim. kauluspaitoja niin raitistuvat ja siliävät helposti. 1400 linko tekee jo niin kuivaa vaatetta että ohuimmat vaan käy narulla siliämässä. Meillä ei oo rumpua ja koneellisia pestään noin 10 viinkossa. Hyvin kestänyt.

Kaverilla on kuivaava pesukone eikä se siitä kuivaus ominaisuudesta pidä. Pyykistä tulee ryppystä ja vie sähköä kuulema uskomattoman paljon. Niinhän se tosin vie jokaisessa kuivaavassa laitteessa...

[QUOTE="vieras";27019994]Meilöä lg 8kg höyry. Ei mitään moitittavaa. Mä pesen melkein aina höyryllä, tulee puhtaampaa ja menee vähemmän vettä. Sit on erikseen joku höyrykäsittele ei-likaselle pyykille... siinä tulee pyöritettyä esim. kauluspaitoja niin raitistuvat ja siliävät helposti. 1400 linko tekee jo niin kuivaa vaatetta että ohuimmat vaan käy narulla siliämässä. Meillä ei oo rumpua ja koneellisia pestään noin 10 viinkossa. Hyvin kestänyt.

Kaverilla on kuivaava pesukone eikä se siitä kuivaus ominaisuudesta pidä. Pyykistä tulee ryppystä ja vie sähköä kuulema uskomattoman paljon. Niinhän se tosin vie jokaisessa kuivaavassa laitteessa...[/QUOTE]

Sulla siis toi LG?

[QUOTE="vieras";27020255]Joo LG.[/QUOTE]

Ok :)

Jotenki mä oon nyt kallistunut enemmän kuitenki tohon Samsungiin... En tiedä miks. Huomenna vasta päästään hakemaan uus kone, tälle päivälle tuli muuta ohjelmaa... Ja tajusin, ettei me pestä pyykkiä noin paljon. Oon edellispäivänä viimeks pessyt, sekin oli vajaa koneellinen. Eli oisko 2-3 koneellista viikossa?

Meillä on juuri tuo LG:n pesukone, hiukan yli vuoden vanha ja on ihan mahtava.
Vanha oli sellainen basic-malli ja nyt tässä uudessa on pesuvaihtoehtoja muokattavaksi vaikka kuinka.
Hiljainen, pesee hyvin ja linkous on tehokas.
Lisäksi ihan kivan näköinen pesukoneeksi.

Meillä myös LG:n kuivuri joka toiminut hiukan yli pari vuotta ongelmitta.

Eli jos nyt ihan järjellä aattelis, ni toi LG ois hyvä, sitä kun on tässä ketjussa jo kehuttu :) Samsungista taas kukaan ei oo sanonut mitään...
Bjärse, pitäis olla myynnissä tässäkin asiassa tasan se yks vaihtoehto, ota tai jätä. Ei 100 eri vehjettä.

Yhteistyössä