Libero-merkit???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liberaali :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

liberaali :)

Vieras
Heippa!

Osaako kukaan sanoa, onko tällä hetkellä menossa muuta kampanjaa Libero-merkkien kanssa kuin se Suomi-body? On muutamia kertynyt ja olisi kiva, jos niillä saisi jotain mukavaa. :)

Liity liberokerhoon (www.liberovaipat.fi) niin saat kotiin vaippanäytteitä ja niitä merkkikeruukirjeitä. Merkeillä saa ainakin paidan, trikoohousut, hihallisen ruoka/askartelusuojan...

Siis musta toi libero-kerho sekoilee noiden jäsenkirjeiden kansssa. Minä olen kuulunut kerhoon jo 8kk, enkä ole saanut yhteen kirjettä, jossa olis tämä kirjekuori ym mihin voi pupu-merkit kiinnittää! Kyseilyitä ja vaippa näyte on tullut ja tervetuloa kirje kaksi kertaa! Pupu-merkkejä mulla on jo kasapäin! Ärsyttää...

kyllä niitä kirjeitä tulee, jos vastailee kyselyihin ja usein samassa kuoressa on ollut tarjous jostain tavarasta.
meille on kertynyt kaikki roina sieltä: pupukäsinukke, pehmokirja, marimekon paita ja housut, pupuja, nyt tulossa essu ja sukat. viimeiset mitä meille tulee, kun tulee ikä täyteen (1,5v.)

K: minkä ikäinen lapsi sulla on? mulla on 1v3kk, eikä olla saatu essu ja sukat kirjettä. merkkejä mulla on kohta 30 ja kysyinkin liberolta, ovatko unohtaneet meidät niin vastaus oli, että 1v5kk iässä tulee vika lähetys eli ilmeisesti se on tuo essu ja sukat???

Eikös suomi-bodyn saanut niillä kaupan kuiteilla, ja kampanja päättyi elokuun loppuun. Nyt olen nähnyt kaupassa vastaavan kuiteilla kerättävän pupu-käsinuken. Siis ei liberomerkeillä!

Minäkin olen samaa ihmetellyt,että harvakseltaan tuolta mitn kirjeitä tulee...
Vastannut olen kahteen "kyselyyn" vaippojen tyytyväisyyteen liittyen ja merkeillä olen saanut VAIN marimekon lilaraitsaisen lyhythihaisen bodyn! Meillä poika on ensi vkon to 7 kk:tta.

Minua taas pännii tuo, että pitääkin yhtäkkiä alkaa säästämään kauppakuitteja! Nytkin kun tuo Suomi-bodykampanja alkoi, niin oltiin varmaan viikko takaperin käyty kaupassa ja ostettu Libero quattro-boxi, mutta ei tapamme mukaan säästellä kauppakuitteja. No, sitten tulikin toi kampanjakirje..:( Jäipä body hommaamatta, vaikka pupumerkkejä taatusti olis ollut tarpeeksi.

Äiti-74 ei meilläkään ole tullut merkeillä kerättyä kuin se body. Sammakkohan tais tulla näytepaketin mukana tms.

Tuntuu vaan että ihan sama. Jos vaan Liberot ei olis parhaita, en kyllä ostaisi. Sen verran tympii tuo Libero-homma

Meidän poika on nyt 7 kuukautta vanha ja ollaan siis Libero-kerhon jäseniä ja olen siksi ihmetellyt, kun ei ole mitään kuulunut aikoihin. Meillä on tuo raidallinen Marimekon body, mutta olisin kyllä kiinnostunut, mitä muuta niillä merkeillä saisi. Nimimerkki Pahvi kirjoitti, että merkeillä saisi paidan, trikoohousut, hihallisen ruoka/askartelusuojan ym., mutta en ole tuollaisista kuullutkaan. Onkohan osalle tullut postia ja osalle taas ei?!!!?? Toivottavasti ei ainakaan merkit muutu, kun kymmenkunta niitä on kerättynä seuraavaa kampanjaa varten. Kyllä ottais päähän, jos menis merkit hukkaan!

ap:lle,
kysyin taannoin Libero-kerholta, että käykö poika-merkit vielä, kun sellaisia vaippapaketteja oli kuitenkin kaupassa myynnissä missä niitä merkkejä oli ja kuulemma käy.

Nyt muistinkin tätä ketjua lukiessani viime vuoden loppuun saakka kestäneen kampanjan jolla sai merkeillä sydvestiä, kurahanskoja ym. valinnan ja merkkien määrän mukaan.Me ei saatu sadetakkia.Tuli kirje ja pieni marimekon pyyhe.Kirjeessä selvitettiin että kesän 2006 kynnyksellä tulee sadetakki kun saavat uusia.

Onko täällä muita saman "kohtalon" kokeneita????

Meille luvattiin vaan eipäs tullutkaan mitään, nyt jo syyskuu!!!!

Meidän typy 1v5kk ihan kohta. Viime viikolla tuli kirje millä saa ne sukat ja suojaessun (vai mikä lie).
Aikasemmin saatiin marimekon pitkähihainen lila raita paita ja siihen sopivat pitkät housut. Ei yhtä ainutta bodya koskaan. Joku pyyhekkin tais tulla. En oikein muista ollaanko jotain muuta sieltä saatu. Ai niin semmoinen pehmeä kirja tuli kun 4 merkkiä liimas johonkin kysely paperiin. Samanlai kuin nyt nää sukat.
Sadevaate jutuista tämä äippä ei ole kuullutkaan.

Me ollaan liitytty kerhoon jo ajat sitten (4-5 kk sitten), mutta mitään kirjettä sieltä ei ole koskaan tullut. Olen vaan ihmetellyt, että mitähän pupumerkkejä noissa paketeissa on. No, nyt todennäköisesti siirrytään jokatapauksessa käyttämään pikkuisellamme toista merkkiä, koska viimeisessä housuvaippapaketissa tähän mennessä ainakin puolissa vaipoissa on ollut epätavallisen kovia kohtia (huomasin kun pari kertaa oli tullut pissa läpi). En tiedä onko normaalia laadunvaihtelua vai virheellisiä kappaleita. Harmittaa, kun ne normaalit vaipat toimivat hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja pettynyt merkin "käyttäjä":
Me ollaan liitytty kerhoon jo ajat sitten (4-5 kk sitten), mutta mitään kirjettä sieltä ei ole koskaan tullut. Olen vaan ihmetellyt, että mitähän pupumerkkejä noissa paketeissa on. No, nyt todennäköisesti siirrytään jokatapauksessa käyttämään pikkuisellamme toista merkkiä, koska viimeisessä housuvaippapaketissa tähän mennessä ainakin puolissa vaipoissa on ollut epätavallisen kovia kohtia (huomasin kun pari kertaa oli tullut pissa läpi). En tiedä onko normaalia laadunvaihtelua vai virheellisiä kappaleita. Harmittaa, kun ne normaalit vaipat toimivat hyvin.

Meillä oli myös isossa maxi+ säästöpaketissa sekundavaippoja :( Pissat ei oo falskannut kuukausiin, ja nyt säästöpaketin vaipat oli mielestäni tosi kovia, ytleensä ihan erilaisia kun ollaan aina lähikaupasta ostettu pienemmissä paketeissa. Nyt sitten falskasi kaksi kertaa pisut ja meni vaatteet vaihtoon. Pitäisköhän reklamoida liberolle, teitkö itse valituksen?

laura: kannattaa reklamoida ja jos sattuu sulla olemaan vielä vaippoja siitä paketista, pistä syrjään. ja säästä paketti( tarvii sen numeron ainakin)
minä nimittäin ilmoittelin liberolle,että meidän maxi + olivat viallisia, ne niinkuin tuli läpi ei siis falskannut, no arvatenkin he pyysivät pari vaippaa näytteeksi jameillä oli sit jo mennyt ne käyttöön.ilmoitin sinne ka katotaan nyt mitä tuleman pitää. ja tossa oli se vielä että siinä paketillisessa ei joka vaippa tehnyt sitä vaan n. joka 3.

Lauralle vastausta: Varmaan kannattaisi tosiaan reklamoida Liberolle. En ole itse ennättänyt/jaksanut vielä tehdä asialle mitään (minä + lapsi ollaan oltu molemmat kuumeessa nyt viikon verran ja vasta ostettiin tuo paketti). Kunhan kunto paranee niin voisihan sitä yrittää toimittaa sinne pari vaippaa, jos vain jaksaa. Mutta taidan olla niitä "jaloillaan äänestäjiä" - eli siirrytään kilpailevan merkin tuotteisiin. Reklamoi ihmeessä jos suinkin jaksat!

Nyt on lähtenyt sähköpostia Liberolle. Saas nähdä mitä vastaavat... Meillä ei ole noita vaippoja enää, kun käytin ne loppuun huolimatta epätasaisesta laadusta. Nyt on uusi paketti samoja, ja kas kummaa, nyt ne on paljon ohuempia (viimeks kökköisiä ja tosi kovia, paksuja) mut sisällä on tyhjiä kohtia?? Ihan kuin olis taas p*skaa erää..

Ilmoittelen tänne, jos ja kun sieltä kuuluu jotain!

Meillä oli yhdessä midi-paketissa vaippa, josta uupui toinen teippi. Laitettiin reklamaatio ja saatiin takaisin 35 midiä+ 2 maxia. Eli reippaasti reklamoimaan vaan, mukaan tosiaankin paketin valmistusnumero ja mistä ostettu tms.

Yhteistyössä