Libero on lähettänyt meille 3 ylimääräistä Aappa-pussilakanasettiä :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Siis kun niitä koodeja keräilin, niin mä sain niistä pisteistä yhden setin verran. Mutta jostakin syystä kun niitä koodeja Liberon sivuille näpyttelin, niin sivut väittivät että saan 2 settiä?!

Noh, kyllä se mulle kelpaa, ei siinä mitään.

Pari viikkoa sitten tuli 1 setti...ja tänään niitä tuli peräti 3 kpl lisää :o

Joku muukin oli saanut ylimääräisiä (palstalla siitä joku teki aloituksen) ja kyllä mä nyt ymmärrän miksi niitä on huutiksessakin ollut. Ei kukaan tee neljällä setillä yhtikäs mitään, varsinkin kun on vain yhden setin verran niitä merkkejä keräillyt.

Yksi setti on otettu käyttöön, toisen ajattelin antaa kaverille vauvalahjaksi. Loput sitten menee varmaan kaappiin odottamaan että joskos joku tuttu josakin vaiheessa sitten alkais odottamaan, niin voisin niitä sitten taas jaella.

Minä tein sen aloituksen joskus aiemmin! Sain siis kaksi settiä, vaikka keräsin merkit vain yhteen.:) No, onpahan varalla jos vaikka sattuu menemään rikki.:D Etkö sinä ollut kätevä käsistäsi, aioitko ommella niistä jotain? Vai oliko se joku muu?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä tein sen aloituksen joskus aiemmin! Sain siis kaksi settiä, vaikka keräsin merkit vain yhteen.:) No, onpahan varalla jos vaikka sattuu menemään rikki.:D Etkö sinä ollut kätevä käsistäsi, aioitko ommella niistä jotain? Vai oliko se joku muu?

Minä kätevä käsistäni :laugh: :laugh: :laugh: kyllä se oli joku muu :D

Mä siinä ketjussa pohdin että voisin kauppakasseja ommella (niihin taidot nipinnapin riittää ), mutta siis vasta sen jälkeen, kun pussilakanalle ei pussilakana-käyttöä enää ole :)

Oho :) Muistelen et joku valitti noista koodeista, ettei niitä meinaa saada syötettyä sivuille. Oisko tossa käynyt niin, että on hyväksynyt samat koodit moneen kertaan?

Alkuperäinen kirjoittaja chef:

Minä kätevä käsistäni :laugh: :laugh: :laugh: kyllä se oli joku muu :D

Mä siinä ketjussa pohdin että voisin kauppakasseja ommella (niihin taidot nipinnapin riittää ), mutta siis vasta sen jälkeen, kun pussilakanalle ei pussilakana-käyttöä enää ole :)

Ok, ehkä sitten muistan väärin.:D Mutta hyvä idea tuokin, saatan lainata.;)

Oho :) Muistelen et joku valitti noista koodeista, ettei niitä meinaa saada syötettyä sivuille. Oisko tossa käynyt niin, että on hyväksynyt samat koodit moneen kertaan?

Jaa-a...se kyllä väitti, että mulle 2 lähetetään...ja siltikin tuli siis 4 :/

Alkuperäinen kirjoittaja l:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Noita on huutiksessa myynnissä, eli käykää huutamassa niitä sieltä jos moiset tahdotte :)

Mä mieluummin annan kavereille noi vauvalahjoiksi, kun myyn parilla eurolla.

löytyykö ne sieltä libero hakusanalla?

aappa - hakusanalla näyttäis löytyvän.

Yhteistyössä