Liberokerhon lahjapaketti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liberokerholainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

liberokerholainen

Vieras
Mitä muilla liberokerholaisilla on lahjapaketeissaan ollut? Kirjeessä kehoitettiin hakemaan paketti pian ennenkuin lapsi on liian iso paketin lahjoihin. Olin todella yllättynyt, kun hain pakettini lindexiltä, eikä siellä ollut kuin muutama vaippa, siteitä, saippua ja kertakäyttöisiä ruokalappuja. Liberokerhon sivuilla kerrottiin pakettien sisällön vaihtelevan, mutta ohessa oli kuva, jossa oli sukat, kirjoja ja pallo, joista ei siis ainakaan mitään ollut minun paketissani. Muilla samanlaisia kokemuksia?

Ei Helsingissäkään viime syksynä ollut mitään sukkia (eikä muitakaan vaatteita); taisi olla joku kovakantinen kirja, pallo, kertakäyttöruokalappuja, vaippoja?

Ei ollut sukkia JKL paketissakaan, mutta lappu jolla saa lindexiltä ilmaiseksi sukkaparin kun ostaa lastenvaatteen. Pettynyt olin minäkin pakettiin :( Samoin olen pettynyt koko kerhon toimintaan. Pari-kolme vuotta sitten lähettivät usein vaippanäytteitä ja kerholahjatkin olivat hiukkasen parempia (baby björn, marimekko etc) kun nämä nykyiset liberomatot yms.

Hämeenlinnan paketissa oli housuvaippoja, siteitä, ruokalappuja, kosteuspyyhkeitä, kylpysaippua ja pehmokirja. Olin varsin tyytyväinen. Niin ja toi lappu oli kans millä saa sukat lindexiltä kun ostaa vauvanvaatteen. Ei kyllä mielestäni tarvii kitistä kun jotain ilmaiseksi saa.

minunkin mielestä paketti oli varsin hyvä, kun sen ilmaiseksi sai. vauva on tykännyt tosi paljon siitä pehmokirjasta. jännä kuiteskin miten sisältö voi nuin vaihdella. kyse on liberokerhon paketista, eikö sisällön pitäisi olla silloin kaikille sama.

Alkuperäinen kirjoittaja mitä ihmettä:
odotatte, kun kerran ilmaiseksi tuon paketin saa?

Eihän se paketti ilmainen ole, vaan jokainen Liberon vaippoja ostanut on maksanut paketin sisällön moneen kertaan omasta kukkarostaan. Niin toimii markkinatalous.

.... niinhän se markkinatalous toimii, mutta toisaalta itsekin sellaisen paketin sain ja hain vaikka me kestovaippailaan. Kun ihan huvikseni liityin ko. kerhoon :) joten mulle paketti oli ilmainen, taisi olla niin että sinäkin siis maksoit minun pakettiani. Kiitos kovasti :D

Turussa tänään hakemassani paketissa oli housuvaippoja, siteitä, ruokalappuja, kosteuspyyhkeitä, kylpysaippua ja pallo sekä kuponki millä saa sukat lindexiltä kun ostaa vauvanvaatteen. Ihan kiva paketti minusta!

Sain paketista Libero-logolla varustetut sukat, Baby-einstein kirjan, Disneyn kirjan, pallon, Libresse-paketin, pienen liberovaippapaketin ja pesupulverinäytteen. Tainnut loota sen jälkeen sitten huonontua. :(

En muista kaikkea mitä viime syksynä oli, mutta kyllä sieltä löytyi Disneyn Aku ankka-kirja, pallo, valkoiset Libero-sukat, housuvaippoja, Libresse-siteitä, kertis ruokalappuja ja vissiin vielä joku näytepullokin. Minä ainakin olin tyytyväinen!

Yhteistyössä