Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:mä en juurikaan tajunnut ton linkin tekstistä mitään, mutta tulipahan vaan mieleen että kuka erkki ostaa jatkojohtonsa lidlistä eikä rautakaupasta?
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Nyt tiedän että jollakin ihmisellä on vielä enemmän turhaa aikaa käytettäväksi kuin minulla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:Kyllä on Masalla mennyt nyt kuppi nurin Liidelin kanssa.... Toivottavasti meidän kauppaan ei koskaan tule noin ihanaa asiakasta.
Alkuperäinen kirjoittaja tuu-tikki2:Pitääkö mennä ostamaan lidl:stä jatkojohtoja???? Mä en tajuu muutenkaan ihmisiä, jotka ostaa jotain elektroniikkaa Lidl:stä????![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tuu-tikki2:Pitääkö mennä ostamaan lidl:stä jatkojohtoja???? Mä en tajuu muutenkaan ihmisiä, jotka ostaa jotain elektroniikkaa Lidl:stä????![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Alkuperäinen kirjoittaja tuu-tikki2:Pitääkö mennä ostamaan lidl:stä jatkojohtoja???? Mä en tajuu muutenkaan ihmisiä, jotka ostaa jotain elektroniikkaa Lidl:stä????![]()
![]()
![]()
Joo tai "saksalaista makkaraa" :x