V
vieras
Vieras
Onko Lidl selkeästi halvempi ruokakauppa ja onko siellä ns. hyvää tavaraa myynnissä? Mietin, kannattaisiko siirtyä sinne asioimaan Prisman sijasta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mm:20% leikkaantu meidän ruokalasku. Ja en tajua, ketkä käy vielä hypermarketeissa jne..niissä saa aina jonottaa 20min!! Me mennään Lidlis yleensä suoraan kassalla tai korkeintaan yks eessä, näin ei ole ikinä noissa isoissa marketeissa..sama se kui vähä porukkaa.
On hyvää tavaraa, pitää oppia kans katsomaan. Ne on tosi paljon muuttuneet alkuajoista. Ja niihin vaihdetaan kaikkiin tämän vuoden aikana kunnon kassat. Meillä esim vaihtu ne paniikkikassat jo normiksi =) Ja heillä on koekäytössä, et käy esim. Visat ja masterit..mut e ikoska jokaista liikettä.
Alkuperäinen kirjoittaja Summer88:Meidän lidlissä on ihan hirveet jonot aina. Mutta samaa ruokaahan sieltäkin saa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mm:20% leikkaantu meidän ruokalasku. Ja en tajua, ketkä käy vielä hypermarketeissa jne..niissä saa aina jonottaa 20min!! Me mennään Lidlis yleensä suoraan kassalla tai korkeintaan yks eessä, näin ei ole ikinä noissa isoissa marketeissa..sama se kui vähä porukkaa.
On hyvää tavaraa, pitää oppia kans katsomaan. Ne on tosi paljon muuttuneet alkuajoista. Ja niihin vaihdetaan kaikkiin tämän vuoden aikana kunnon kassat. Meillä esim vaihtu ne paniikkikassat jo normiksi =) Ja heillä on koekäytössä, et käy esim. Visat ja masterit..mut e ikoska jokaista liikettä.
Alkuperäinen kirjoittaja .:mikä on paniikkikkassa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mama the Strange:Mä en käy Lidlissä koskaan, vaikka se varmaan on halvin kauppa. En tykkää niistä varastomarketeista ja ruoka on tosi epäterveellisen olosta. Mehuja ja herkkuja vaan kaikki paikat täynnä.
En suosi myöskään hypermarketteja. Me käydään lähikaupassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Miten te löydätte mitään syötävää Lidlistä. Minä kun meneen sinne niin tulen vaan herkkujen ja piirrustusjuttejen ja muiden lelujen kanssa ulos. Pakasteita ym. en osaa ostaa. Bratwursteja olen ostanut.
Alkuperäinen kirjoittaja Mama the Strange:Mä en käy Lidlissä koskaan, vaikka se varmaan on halvin kauppa. En tykkää niistä varastomarketeista ja ruoka on tosi epäterveellisen olosta. Mehuja ja herkkuja vaan kaikki paikat täynnä.
Alkuperäinen kirjoittaja viers:Onko joku oikeasti laskenut paljonko tulee halvemmaksi käydä Lidlissä?
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:colaa