Liesisuoja keraamiselle liedelle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiö

Vieras
Onko kokemuksia jos ostan kirpparilta liesisuojan ja meillä on keraaminen liesi? Pitääkö sitten hankkia vielä jotkut lisäkiinnittimet? Mahtaako ne sopia kaikkiin malleihin vai onko esim. Emmalla vain sen merkkisiin sopivat??? Kokemuksia kiitos!!

Kyseessä siis ihan lattialiesi kuitenkin ettei integroitu? Kai niitten luulis sopivan jos leveys on oikea. Meillä ei tuo Emman liesisuoja ihan sinällään passannut edes tavan lieteen vaan mies joutui niitä kiinnikkeitä hieman rukkailemaan ennen kuin passas.

Alkuperäinen kirjoittaja EI turhakkeille:
Vahdi sitä lasta.

Vaikka kuinka sitä lasta vahtii niin se ei oo ku yks punanen sekunti kun se kuuma kattila on vedetty sielä hellalta päälle. Varsinkin kun on useampia lapsia niin ei silmät riitä kaikille joka hetki. Minusta tuon sortin turvalaite on kaikkea muuta kuin turhake. Mut kaikki ei tietysti halua varmistaa lapsensa turvallisuutta.

Meidän keraamiseen ei ainakaan sopinut. Niitä suojiakin on tietysti erilaisia. Meidän hellan napit ovat liian "tiukalla" jotta saisi ujutettua sen suojan reunuksen sinne väliin.

Alkuperäinen kirjoittaja Heidi:
Meidän keraamiseen ei ainakaan sopinut. Niitä suojiakin on tietysti erilaisia. Meidän hellan napit ovat liian "tiukalla" jotta saisi ujutettua sen suojan reunuksen sinne väliin.

Uups, mä puhuinkin nyt ihan eri asiasta, sori :D

Tarkoitin sellaista nappuloiden päälle tulevaa koteloa.

Ostin lastentarvikeliikkeestä olisko Emma -merkkinen suoja. Siihen sai mukaan erilliset kiinnityskappaleet keraamiselle liedelle. Kiinnittyvät kaksipuoleisella teipillä. Hyvin ovat pysyneet kiinni.

Uups, mä puhuinkin nyt ihan eri asiasta, sori :D

Tarkoitin sellaista nappuloiden päälle tulevaa koteloa.

Osta induktioliesi ja kas, ei ongelmaa.

Mä luulen että ei paljoa lasta lohduta jos kippaa päällensä
induktioliedellä olevan kiehuvan vesikattilallisen?Yhtä
kuumaa kiehuva vesi silläkin ymmärtääkseni on..

En nyt ihan hoksaa, mikä toi keraaminen liesi olikaan... Onko se se kalusteisiin upotettu? Meillä oli sellaisessa Emman säädettävä liesisuoja, joka kiinnitettiin pöytään kakspuoliteipillä. Pysyi niin hyvin, ettei meinattu irti saada... ;)

Yhteistyössä