Lihavat eivät kuulu televisioon!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aina näitä juttuja riittää :) millä ihmisiä saadaan raivonvaltaan. Olisi tuo ollut ihan mikä tahansa juttu, laihoista, homoista, neekereistä tms. niin joku olisi kuitenkin älähtänyt.

Ei jotenkaan yllättänyt kun jutussa luki lopussa että on toipuva anorektikko. Luulen että eniten pelkää omia "läskejään". En nyt osaa selittää mitä tarkoitan, mutta ehkä joku ymmärsi..

Aina näitä juttuja riittää :) millä ihmisiä saadaan raivonvaltaan. Olisi tuo ollut ihan mikä tahansa juttu, laihoista, homoista, neekereistä tms. niin joku olisi kuitenkin älähtänyt.

Ja hyvä niin, mielestäni. Normaalipainoiset eivät ole mielestäni mitenkään ihmisinä parempip kuin lihavat vaikka terveempiä ehkä ovatkin ja elämä heillä helpompaa. En ymmärrä ihmistä joka päästelee suustaan mielipiteitä että muiden ihmisten oikeuksia pitäisi rajoittaa. Eriskummallista käytöstä varsinkin kun tälllä ihmisellä on itselläänkin ollut painon kanssa ongelmia.

[QUOTE="vieras";22331070]No kyllähän sinne sen yhden kiintiöläskin voi ottaa kiintiöhomon seuraksi.[/QUOTE]

Jee, Jethro Rostedt ja Marco Bjurström samaan ohjelmaan :heart:
Nähdäänkö parkettien partaveitsi siis ensi kaudella dancessa?
(jossa niitä homoja on kyl ihan yli kiintiöiden, muttei yhtään läskiä vielä kumminkaan)

Mä taas kaipaan televisiolta aitoutta. Siksi katsonkin mielläni brittisarjoja ja -leffoja, koska niissä kaikki eivät ole kauniita ja hoikkia. Niissä on kaikennäköisiä ihmisiä, eikä pelkästään huoliteltuja jenkkejä. Tietysti jos on noin ehdollistunut pelkälle jenkkitv:lle, on varmasti järkytys, jos fiktiosarjan aiheena ovatkin läskit.

Enkä nyt ole mikään läskienpuolustaja, sanonpahan vain, että on kiva jos tv-ohjelmatkin edustavat oikeaa väestöä, että joukossa on lihavia, laihoja, rumia ja kauniita.

Muutenkin huvittava juttu, koska olen ennen lukenut Marie Clairea melko paljon, ja he yrittävät kuitenkin luoda imagoa, että sisäinen kauneus on tärkeintä ja turha pinnallisuus hiiteen. Vaikka toki toimivatkin perusnaistenlehden lokerossa mallikuvineen jne.

[QUOTE="vieras";22331275]Mä taas kaipaan televisiolta aitoutta. Siksi katsonkin mielläni brittisarjoja ja -leffoja, koska niissä kaikki eivät ole kauniita ja hoikkia. Niissä on kaikennäköisiä ihmisiä, eikä pelkästään huoliteltuja jenkkejä. Tietysti jos on noin ehdollistunut pelkälle jenkkitv:lle, on varmasti järkytys, jos fiktiosarjan aiheena ovatkin läskit.

Enkä nyt ole mikään läskienpuolustaja, sanonpahan vain, että on kiva jos tv-ohjelmatkin edustavat oikeaa väestöä, että joukossa on lihavia, laihoja, rumia ja kauniita.

Muutenkin huvittava juttu, koska olen ennen lukenut Marie Clairea melko paljon, ja he yrittävät kuitenkin luoda imagoa, että sisäinen kauneus on tärkeintä ja turha pinnallisuus hiiteen. Vaikka toki toimivatkin perusnaistenlehden lokerossa mallikuvineen jne.[/QUOTE]

Peesi. Jenkeillä jo entuudestaankin niin vääristynyt ihmiskuva kun televisio näyttää "kauniita ja rohkeit"-ihmisiä feikki hampaineen, silikoonitisseineen ja muovailtune vartaloineen. Ja tosielämä kun sitten on se toinen ääripää

Yhteistyössä