Lihavat naiset naimisissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jope
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jope

Vieras
Tutkimuksen mukaan Suomessa lihavat naiset ovat simpsakoita useammin naimisissa, mikä kuulostaa oudolta.

Tosin kun katsoo mitä vastanaineelle naiselle tapahtuu, ei selitystä tarvitse kaukaa hakea: Papin aamenen jälkeen nainen on saavuttanut tavoitteensa, eikä hänellä ole enää mitään syytä pitää itsestään huolta. Ja sitten alkaa ""itselleen eläminen"" ja loppumaton lihominen. Ajan mittaan aviomiehen silmä havaitsee ympäristöstä hoikempaa seuraa..

Ja tämähän johtuu siitä, että sinkkuna nainen katsoo ensin jääkaappiin ja menee sitten sänkyyn. Naimisissa ollessaan nainen katsoo ensin sänkyyn ja menee sitten jääkaapille ;-)

Osaahan se noinkin käydä. Yhenkin tutun morsio oli häissä niin hoikassa kunnossa että ihan mieli teki mutta parin vuoden jälkeen ei olis enää reisikään mahtunut hääpuvun vyötäröön.

No niinpä siinä käy miehillekin, vaikka kyseinen tutkimus koskikin vain naisia. Yli 30-vuotiaista naisista 1/3 on ylipainoisia, kun samanikäisistä miehistä ylipainoisia on jopa 1/2.

2. Totuus , hoikat ja kauniit naiset ovat niin ylpeitä ja töykeitä käytökseltään ettei niille löydy muuta kuin joku panomies... muutamaksi viikoksi. Alettuaan rupsahtaa naiset kiirehtivät näyttelemällä mukavaa naimisiin.

Parisuteilu lihottaa. Ukkoni on suhteemme aikana lihonut yli kymmenen kiloa. Minä kaksi kiloa. Harrastetaan ruoanlaittoa.

Ei aviossa ole pakko lihoa. Tuttavapariskuntamme (olivat aika pyöreitä) laihtuivat avioitumisen myötä yli 20 kg/henki. Rakkaus ja jatkuva seksi on kuulemma niin ihanaa, ettei tarvitse syödä.

Minä olisin voinut tehdä samanlaisen nolla-tutkimuksen halvemmalla. Parikymppiset ovat useammin sinkkuja ja hoikempia kuin keski-ikäiset naiset.

Lehtijutut eivät olisi ollenkaan yhtä provosoivia, jos olisi todettu keski-ikäisten avioliitossa elävien miesten lihovan vielä enemmän.

Taisi tämä alkuperäinen älykkö lukea taas näitä tieteellisiä julkaisuja kuten iltasanomia ja iltalehteä. Niitähän sitä kannattaakin siteerata, kun ovat niin laatulehdistöä. Jatka ihmeessä lukuharrastustasi. Onhan se hyvä, että ihminen lukee korkeatasoisia lehtiä.

Entä sitten? Pitääkö nyt kaikki avioliitoissa olevat naiset pistää laihdutusleirille. Tai kieltää avioliitto kokonaan lailla ja asetuksilla, etteivät naiset vain liho? Ja naisetko ainoastaan lihovat? Ja mitään osuutta ei mähdä sillä, että nainen on se, joka on raskaana?

Itse asiassa raskaudella on harvoin tekemistä naisen lihomisen kanssa. Naisilla, samoin kuin miehillä lihomisen syynä on liiallinen syöminen kulutukseen verrattuna. Ja etenkin ne alkoholijuomat, joista tulee satoja piilokaloreita.

Jos naiselle on käynyt niin huono tuuri, että on saanut jonkun kusipään miehekseen, niin raskautta ja lapsia voidaan tietysti pitää osasyyllisinä naisen lihomiseen. Tämä äijä ei nimittäin ikinä päästä naista mihinkään, harrastamaan säännöllistä liikuntaa. Ok, tietysti voidaan ajatella, että voihan nainen tietysti liikkua rattaiden kanssa paikasta paikkaan, mutta siinä saa todella liikkua tuntitolkulla päivässä, jos meinaa itsensä pitää sutjakassa kunnossa. Yleensä siinä vaiheessa se äijä jo karjuu ruokaa ja vaimoa tulemaan takaisin kotiin siivoamaan. Siivoaminen ei kuluta niin paljon kaloreita kuin reipas kävely tai hölkkä.

Mutta yhtä hyvin huonosti voi käydä äijällekin. Äijä ei päästä naista ikinä mihinkään ja nainen alkaa tämän vuoksi nalkuttamaan. Äijä ei enää viihdykään kotona vaan paremmin kapakoissa ryyppäämäässä. Hupsista, parikymmentä kiloa on tullut vyötärölle pelkästään ryyppäämisen seurauksena.

Mikä on ensinnäkin lihava?Ihan ihmisestä kiinni. Nykyäänhän vähän yli 50 kiloista missiäkin voidaan pitää ""liian lihavana"". Normaalipainoiset alkavat myös pikkuhiljaa näyttää lihavilta kun ihannoidaan luurankomaisia Kate Mosseja jotka käytännössä elävät vetämällä kokaa nokkaan.
Itse olen nähnyt tapauksia joissa naisia haukutaan läskiksi vaikka näyttävät anorektikoilta, eli aika sairaaksi on meno menny. Mielestäni ihmisillä ei ole varaa arvostella muita, oli itse sitten miten täydellinen tahansa.

Se on nimenomaan suomalaisnaisten ominaisuus, että naimisiin päästyä aletaan turvota aivan hillittömästi. Tanskalaisnaiset taas alkvat kukoistaa ja hoikistua naimisiin mentyään.

Mikähän on psykologinen selitys moiselle?

Uusimmat

Yhteistyössä