Lihavuudesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
...ja siis tosiaan L I H A V U U D E S T A, ei edes reilun kymmenen kilon ylipainosta...

Miten ihmeessä se on mahdollista jos ei takana ole ruumiillista tai henkistä sairautta.

Myönnän katsovani säälien/inhoten isoja lyllertäjiä jotka puhisevat ja puhkuvat hiestä märkänä eteenpäin.
Lapselleni opetan suvaitsevuutta, mutta en sitä, että se olisi ok laiminlyödä terve itserakkaus jota itsensä hyvässä kunnossa pitäminen vaatii.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
...ja siis tosiaan L I H A V U U D E S T A, ei edes reilun kymmenen kilon ylipainosta...

Miten ihmeessä se on mahdollista jos ei takana ole ruumiillista tai henkistä sairautta.

Myönnän katsovani säälien/inhoten isoja lyllertäjiä jotka puhisevat ja puhkuvat hiestä märkänä eteenpäin.
Lapselleni opetan suvaitsevuutta, mutta en sitä, että se olisi ok laiminlyödä terve itserakkaus jota itsensä hyvässä kunnossa pitäminen vaatii.

Ootko maistanu niitä Taffelin uusia pippuri-sipsejä? Aijaijaijai!

Tai Maraboun Daim -suklaata? Aijaijaijaijai!

Mikähän ruumiillinen tai henkinen sairaus mulla on? Herkkuholisti?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ootko maistanu niitä Taffelin uusia pippuri-sipsejä? Aijaijaijai!

Tai Maraboun Daim -suklaata? Aijaijaijaijai!

Mikähän ruumiillinen tai henkinen sairaus mulla on? Herkkuholisti?

:D

Alkuperäinen kirjoittaja normaalipainoinen:
Täällä ainakin ollaan maistettu kaikkia noita yllämainittuja, mutten lyllerrä minnekään.

No täällä ei ole vain maistettu vaan ahmittu oikeen urakalla! Ehkä mulla onkin joku ahmimishäiriö?

Oikeesti mulla ei ole kuin 10 kiloa ylipainoa, mutta se johtuu siitä, että mä liikun PALJON. 2-3 tuntia vähintään päivässä. Kerralla teen 10 kilsan reippaita kävelylenkkejä ja siihen muut harrastukset päälle. Mä olisin varmaan oikeasti joku tankkeri, jos jäisin sohvalle makaamaan. Niin paljon mä herkuista tykkään :D

Alkuperäinen kirjoittaja normaalipainoinen:
Täällä ainakin ollaan maistettu kaikkia noita yllämainittuja, mutten lyllerrä minnekään.

Täällä on maisteltu ja ahmittu vähän enemmänkin ( reilustin ylipainoa ) mutten siltikään puuskuta ja lyllerrä.

Voi sinua! :hug:
Mää olen aina ollut nk.luuviulu,mutta nyt 40v:nä viidennen mukulan jälkeen jäi ylipainoo about 15kg....luojan kiitos!!!syöpähoitojen myötä paino alko tippumaan liiankin lujaa,mutta oli onneksi mistä tippua! ;)
Sillonkun oli ylipainoa kävelin hyvinkin reippaasti,mutta nyt en pysty kuin kahden metrin suoritukseen vaikka laiha olenkin!!Joten mää olen se inhottava luuviulu joka puhisee siellä ylämäessä!!! ;)

Ja mistä sää tiedät ohikulkijoista,mikä sairaus niillä on vai onko?Kysyksää niiltä,että:Ooksää huvikses läski vai mikä sua vaivaa?

Mikä on lihavuutta mielestäsi? Paljonko se vaatii ylipainoa? Entäs sellaiset henkilöt, joilla on ylipainoa 20 kiloa, mutta eivät ole lihavia, lihaksikkaita, urheilullisia, ja peittoavat urheilussa mennen tullen laihat? Onko se sitten huono asia?

Alkuperäinen kirjoittaja musta:
Mikä on lihavuutta mielestäsi? Paljonko se vaatii ylipainoa? Entäs sellaiset henkilöt, joilla on ylipainoa 20 kiloa, mutta eivät ole lihavia, lihaksikkaita, urheilullisia, ja peittoavat urheilussa mennen tullen laihat? Onko se sitten huono asia?

Siis eivät ole lihavia, vaan lihaksikkaita jne...

itse olen saanut väärät ruokailutottumukset lapsena jota jatkoin lapsuudenkotoa muutettaessa (lihava jo lapsesta). kolme raskausaikaa tuonut yhteensä 20kg ja lisäksi se että syön iloon,suruun,tylsyyteen...saavuttaakseen mielihyvää itselle :( lisäksi lihoin entisestään muutettua omaan asuntoon nuorena sillä silloin sain syödä rauhassa eikä ollut isäni huomauttelemassa minulle syömisestäni mitään... harmittaa kyllä nämä kiloni ja aion niille jotain tehdäkin. ja kunto minulla on hyvä vaikka bmi onkin 35!

Yhteistyössä