Lihotanko itseni takaisin vai mitä teen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itkupotkuraivari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itkupotkuraivari

Vieras
MÄ alan olla jo aivan kypsä!
Me ollaan miehen kanssa 27v lapsellinen avioliitossa oleva pariskunta.
Mä olen laihtunut 120kg normaaliksi ja mitä enemmän tossa laihduin sitä mustasukkasemmaksi muuttui mies.Meillä ei ole läheisyyttä,ei seksiä sitä kuulema riittää kerta kuussa ja olen ihme vonkaaja kun se ei riitä.
No nyt sitte välillä on meidän kaverit kokoontuneet viettää iltaa mutta ei siis meille ja ollaan siellä oltu.
No mies sano että ne illat loppu nyt ja baareissakaan ei tarvi käydä missä käymme muutoinkin harvoin.
No mies sanoi et kun sanoin et meen sitten yksin ni mies tuumas selvä mä pakkaan kamat.Saa luvan loppua tollanen käynti.Pyysin että mies mukaan vastaus ei käy!Mene sinä sinne ketä aiot panna????Tuumas mies.
Mies ei muutoinkaan ole kiinnostunut mun ulkonäöstä vaikka mulla olisi uudet vaatteet tai alusvaatteet ni mies on kun ei huomaiskaan saattaa vaan myhähtää :(
Mitä te tekisitte???

Alkuperäinen kirjoittaja itkupotkuraivari:
Me ollaan miehen kanssa 27v lapsellinen avioliitossa oleva pariskunta.
Mä olen laihtunut 120kg normaaliksi

Kuinka paljon oikein painoit, jos olet laihduttanut 120 kg?
Wau.

Ja totta, olette lapsellinen pariskunta. Sanan varsinaisessa merkityksessä.

Itse olen päivät kotona lasten kanssa ja vuodet meni kun häpesin itseäni kun vaan lihoin.Olen niin lyhytkin että tuollainen 70kg ylimäärästä oli paljon :(
Mies ei anna mun nyt siis nähä kavereitani eikä mun mennä mihinkään.

SIIS 120kg oli lähtö :D hupsista tuo alku.

onko sun mies ylipainoinen? jos on, niin taitaa olla kateellinen? tai sitten vaan luulee menettävänsä sut, nyt kun menit ja laihdutit. en kyllä kuuntelis tommosta, laittasin äijän keskustelemaan ja vakavasti!

Miehes on vaan mustasukkanen.Otatte kunnon keskusteluhetken niin saatte yhteisvoimin ne sukat pois jalasta tai ainakin vaihdettua niiden väriä.

Ja onnittelut laihduttamisesta!Melkosen työn olet tehnyt ja ansaitset olla ylpeä itestäs! :D

Alkuperäinen kirjoittaja kp:
onko sun mies ylipainoinen? jos on, niin taitaa olla kateellinen? tai sitten vaan luulee menettävänsä sut, nyt kun menit ja laihdutit. en kyllä kuuntelis tommosta, laittasin äijän keskustelemaan ja vakavasti!

Hänellä on pikkaisen ylipainoa.
Koetin hänen kanssaan puhua mutta ei hän keskustele mä vaan haluan mennä kuulema huo....n sinne vaikka mies olisi mukana :0 Ja mies kun ei halua enää sinne lähteä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miehes on vaan mustasukkanen.Otatte kunnon keskusteluhetken niin saatte yhteisvoimin ne sukat pois jalasta tai ainakin vaihdettua niiden väriä.

Ja onnittelut laihduttamisesta!Melkosen työn olet tehnyt ja ansaitset olla ylpeä itestäs! :D

Olen ylpeä mutta mies ei asiaa sen koommin ole kehunut ei sanallakaan maininnut.Kaverit on kommentoineet paljonkin ja kehuneet että hienoa hyvältä näyttää mutta mies on sanonut että ei hän huomaa eroa.

Olitko sinä valmiiksi ylipainoinen kun tutustuitte? Silloin olisi jotenkin helpompi tajuta tuollaista paniikkia miehen puolelta, kun ei tajua mikä sinuun on yhtäkkiä iskenyt. Olen kuullut tuollaisesta ilmiöstä aiemminkin, mutta en noin vaikeasta tilanteesta.

Sano sille,että nyt perkele kokoot itses mies ja sanot suoraan mikä ja missä on ongelma.Eihän tuommoisesta mitään tule,että toinen päättää lopettaa sosiaalisen elämän teidän molempien puolesta vain,koska sä päätit tehdä elämästäs terveellisemmän.Mun mielestä toi kuulostaa ihan siltä,että se mies ei vaan saa sanottua mikä se todellinen asia on,joka häntä häiritsee.

tuo on normaalia, kun toinen on laihtunut paljon. Tulee saman tyyppinen kriisi, kun vaikka päihdeperheissä päihteiden käyttäjän raitistuttua, kun se toinen on muuttunut niin paljon! Kumppani pelkää, ettei enää riitä puolisolleen, kun puolisossa on tapahtunut iso positiivinen muutos, jonka ansiosta tämä kelpaisi muilekin.
On helppoa olla addikstin tai läskin puoliso, kun tietää, että vaikka se oma rutjake onkin omastakin milestä välillä jopa vastenmielinen, niin ei se kenellekään muullekaan kelpaisi. Ja tää nyt oli kärjistetysti esitetty, mutta tuon ajatuksen variaatioita ne on, joiden takia puolison laituminen on usein iso parsuhdekriisi.

Alkuperäinen kirjoittaja tulip:
Olitko sinä valmiiksi ylipainoinen kun tutustuitte? Silloin olisi jotenkin helpompi tajuta tuollaista paniikkia miehen puolelta, kun ei tajua mikä sinuun on yhtäkkiä iskenyt. Olen kuullut tuollaisesta ilmiöstä aiemminkin, mutta en noin vaikeasta tilanteesta.

Mä olin pikkasen pyöreä mutta tosi vähän.Ja sitten kun lapsia alkoi tulemaan ni sitten lihosin ja välillä hiukan laihduin ja taas lihosin vaan enemmän.
Nyt olen ekaa kertaa onnistumassa.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
tuo on normaalia, kun toinen on laihtunut paljon. Tulee saman tyyppinen kriisi, kun vaikka päihdeperheissä päihteiden käyttäjän raitistuttua, kun se toinen on muuttunut niin paljon! Kumppani pelkää, ettei enää riitä puolisolleen, kun puolisossa on tapahtunut iso positiivinen muutos, jonka ansiosta tämä kelpaisi muilekin.
On helppoa olla addikstin tai läskin puoliso, kun tietää, että vaikka se oma rutjake onkin omastakin milestä välillä jopa vastenmielinen, niin ei se kenellekään muullekaan kelpaisi. Ja tää nyt oli kärjistetysti esitetty, mutta tuon ajatuksen variaatioita ne on, joiden takia puolison laituminen on usein iso parsuhdekriisi.

:kieh:

No älä nyt ainakaan lihota itseäsi. Luulisi, että sulla on nyt terveys ja jaksaminenkin paremmalla tolalla kuin "sotanorsuna". Tuo huoraksi haukkuminen on sairasta, liiallinen mustasukkaisuus on sairasta. Nyt kova kovaa vastaan tai sitten mies "saa mitä tilaa", eli vaihdat maisemaa.

Mitä te tekisitte???

Kysyisin että kauanko aikaa pakkaaminen vie, jotta tiedän milloin tulla baarista kotiin. Ja sanoisin, että jos ei osaa sanoa etukäteen, niin laittaa tekstarin, kun on pakannut valmiiksi.

En katselisi miestä, joka ei antaisi tavata kavereita. Ja loukkaantuisin ihan sikana miehen mua kohtaan osoittamasta epäluottamuksesta ("ketä aiot panna?" ). Kehottaisin miestä etsimään jostakin minua luotettavamman kumppanin itselleen (jos minä kerran olen epäluotettava), mutta samalla vihjaisin, että tehtävä voi olla huomattavan vaikea...

Onnittelut onnistuneesta laihdutuksesta!

Alkuperäinen kirjoittaja headless barbie:
Mitä te tekisitte???

Kysyisin että kauanko aikaa pakkaaminen vie, jotta tiedän milloin tulla baarista kotiin. Ja sanoisin, että jos ei osaa sanoa etukäteen, niin laittaa tekstarin, kun on pakannut valmiiksi.

En katselisi miestä, joka ei antaisi tavata kavereita. Ja loukkaantuisin ihan sikana miehen mua kohtaan osoittamasta epäluottamuksesta ("ketä aiot panna?" ). Kehottaisin miestä etsimään jostakin minua luotettavamman kumppanin itselleen (jos minä kerran olen epäluotettava), mutta samalla vihjaisin, että tehtävä voi olla huomattavan vaikea...

Onnittelut onnistuneesta laihdutuksesta!

Kiitos kirjoitit todella kauniisti ja tämä sai minut todella ajattelemaan.

Itselläni on ystävä, joka laihdutettuaan 40kg alkoi pukeutua todella lyhyisiin minihameisiin ja hyvin paljastaviin toppeihin. Ei siinäkään vielä mitään (hän näytti hyvältä kyseisissä asuissa ja ymmärrän kyllä, että halusi pukeutua niin kuin pukeutui), mutta hän alkoi miehensä läsnäollessakin avoimesti flirttailemaan muiden miesten kanssa. Tavallaan haastoi miestään koko ajan tyyliin "huomaatko, nyt muutkin haluaisivat minut". Heille tuli lopulta ero ja ystäväni kuittasi eron sillä, että mies ei kestänyt hänen laihtumistaan. Me pariskunnan ystävät olemme kuitenkin koko ajan olleet eron syystä ihan toista mieltä, meistä se johtui tuon naispuolisen ystävämme omasta käytöksestä. Teidän kohdallanne tilanne varmaan on erilainen, sillä meidän kaveripariskuntamme mies kyllä kehui vaimonsa saavutusta vuolaasti.

Haluaako sun miehes sitten erota pelkästään sen tähden, että olet muuttunut ulkoisesti?
Vai oletko muuttunut kovasti myös sisäisesti?

Alkuperäinen kirjoittaja fd:
Itselläni on ystävä, joka laihdutettuaan 40kg alkoi pukeutua todella lyhyisiin minihameisiin ja hyvin paljastaviin toppeihin. Ei siinäkään vielä mitään (hän näytti hyvältä kyseisissä asuissa ja ymmärrän kyllä, että halusi pukeutua niin kuin pukeutui), mutta hän alkoi miehensä läsnäollessakin avoimesti flirttailemaan muiden miesten kanssa. Tavallaan haastoi miestään koko ajan tyyliin "huomaatko, nyt muutkin haluaisivat minut". Heille tuli lopulta ero ja ystäväni kuittasi eron sillä, että mies ei kestänyt hänen laihtumistaan. Me pariskunnan ystävät olemme kuitenkin koko ajan olleet eron syystä ihan toista mieltä, meistä se johtui tuon naispuolisen ystävämme omasta käytöksestä. Teidän kohdallanne tilanne varmaan on erilainen, sillä meidän kaveripariskuntamme mies kyllä kehui vaimonsa saavutusta vuolaasti.

Haluaako sun miehes sitten erota pelkästään sen tähden, että olet muuttunut ulkoisesti?
Vai oletko muuttunut kovasti myös sisäisesti?

Mieheltä en muuta vastausta oikeen saanut kuin sen että jos baariin lähet mä en ole kotona se on ero.

Yhteistyössä