liiallista empatiaako ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmph
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmph

Vieras
Mulla on aika erikoinen ongelma. Olen ollut reilu vuoden nykyisen mieheni kanssa yhdessä ja mulle tulee fyysisesti todella paha olo jos miehelläni on paha olo. Mieheni ennen suhdettamme eli kaurapuurolla lähes kuukauden hänestä riippumattomien rahaongelmien takia ja kun kuulin tästä mulle on alkanut tulla tosi huono olo jos mieheni sanoo että on nälkä tms. En kestä yhtään ajatusta siitä että hän olisi nälkäinen tai hänen työeväille kävisi jotain. Yksi päivä hänen eväät levisi reppuun ja hän joutui menemään työpaikkaruokalaan. Sen takia melkein oksensin ja päässä alkoi pyöriä. Tämän lisäksi olen menettänyt seksuaalisen halukkuuteni miestäni kohtaan enkä tiedä miksi.
mitä ihmettä teen näille asioille ????

En mä holhoa häntä. En huolehdi hänen syömisistään muuten esim tee niitä eväitä valmiiks tms. Voin vaan fyysisesti huonosti jos tiedän että mieheni on nälkäinen tai jotain muuta ruokaan ja mieheeni negatiivisesti liittyvää.

Minun mieheni kertoi, että oli joutunut hammaspäivystyksessä juurihoitoon ilman puudutusta. Ei tullut minulle yhtään huono olo, vaikka olenkin myötätuntoinen ja empatiakykyinen.

Minusta tuo kuulostaa siltä että olen jotenkin saanut trauman hänen kaurapuuro ajasta. Mutta voit palkita hänet sängyssä. Ehkä ajattelit jotenkin hänen olleen heikko vaikka oli vahva.

Yhteistyössä