Liian iso vagina?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mies 28 v.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mies 28 v.

Vieras
Olen ruvennut hiljattain seurustelemaan naisen kanssa, josta pidän kovasti, mutta en saa tyydytystä seksissä hänen kanssaan.

Yhdynnässä tuntuu kuin penikseni ei edes koskisi hänen emättimensä seinämiin, ainoa kohta jossa tuntuu edes vähän painetta on aivan emättimen suuaukolla. Mutta sen jälkeen on vain pelkkää tyhjää, joten penikseni ei saa tarpeeksi stimulaatiota saadakseni orgasmin.

Tyttöystäväni ei ole koskaan synnyttänyt ja minun penikseni koko on suomalaista keskivertoa isompi, joten en tiedä missä vika on. Voiko asialle tehdä jotain? Vai pitääkö minun vain hyväksyä että en voi koskaan saada tyydyttävää seksiä hänen kanssaan?

Isovittusie naesie ei oo olemassakkaan. Ne on vaen pienimulukkusten puhheita.

Jo kansakouluajaltahan me muistetaan SI-järjestelmän mukkaenen vittujen koon järjestelmä:

millivittu, senttivittu, desivittu, vittu, dekavittu, hehtovittu, kilovittu, hevonvitun vittu...

Asiallinen ja selkeä viesti, ja asiallinen ja fiksu kirjoittaja. Ihailen kypsyyttäsi. Joku onnellinen saa sinusta upean puolison. Kenties tämä tyttöystäväsi? Seksissäkin tärkeintä on henkinen yhteys, siis hyvässä rakastavaisten välisessä seksissä. Kerron tässä mielipiteeni. Minusta rehellisyys on aina turvallisin tie eteenpäin. Onko sinun mahdollista suhtautua asiaan 'asiapitoisesti'? Tarkoitan, että vaikka juttu on henkilökohtainen tytölle, tämä ominaispiirre hänen emättimessään ei tee häntä millään tapaa huonoksi. Hänellä nyt sattuu olemaan iso emätin. Minusta olisi hyvä, jos voisit rehellisesti ottaa asian esille. Varmasti on olemassa keinoja, joilla parantaa tilannetta. Netistä löytynee tietoa. Varmaan kannattaa käydä gynekologilla ja sen jälkeen seksuaaliterapeutilla. Apteekista voisit ostaa tytöllesi geisha kuulat tai emätinkuulat, jotta hän voi harjoittaa emättimensä lihaksia. Aivan varmasti löydätte keinoja, kun on noin fiksu nuorimies.

Kyllä uskon että seksielämänne siitä paranee, niitä "seinämiä" voi hyvinkin voimakkaasti supistella , se on vain ilmeisesti yllättävän monelle vieras ajatus. Kuulia ja vempaimia voi toki hankkia, mutta kokeilepa ihan sellaista että hän koettaa kaikin voimin pusertaa sormeasi siellä vaginan sisällä, siitä saa jo käsitystä...ja että hän koettaisi ikään kuin estää jotain putoamasta sisältään...ne lihakset ovat vahvat, kun ajattelee mitä tarkoitusta varten ne on - täytyy vain treenata. Kun ne löytyvät, varmasti on miellyttävää opetella niiden käyttöä yksin ja yhdessä.

Olen ruvennut hiljattain seurustelemaan naisen kanssa, josta pidän kovasti, mutta en saa tyydytystä seksissä hänen kanssaan.

Yhdynnässä tuntuu kuin penikseni ei edes koskisi hänen emättimensä seinämiin, ainoa kohta jossa tuntuu edes vähän painetta on aivan emättimen suuaukolla. Mutta sen jälkeen on vain pelkkää tyhjää, joten penikseni ei saa tarpeeksi stimulaatiota saadakseni orgasmin.

Tyttöystäväni ei ole koskaan synnyttänyt ja minun penikseni koko on suomalaista keskivertoa isompi, joten en tiedä missä vika on. Voiko asialle tehdä jotain? Vai pitääkö minun vain hyväksyä että en voi koskaan saada tyydyttävää seksiä hänen kanssaan?

No voi yhen kerran! Tuuppaa kakkoseen.

Viimeksi muokattu:
Tuttu ongelma edellisestä suhteesta: Naisen lihakset eivät toimi & alapää on liian märkä. Yleensä nainenkin jää ilman orgasmia. Todellinen lahna ja huono sängyssä. Oikea kehityskeskustelun paikka.

Pistäpäs naisesi löytämään ja treenaamaan lihaksensa kuntoon. Jotain Vagitrim-tuotetta lahjaksi ja äkkiä! Liiallinen kosteus on syytä tutkituttaa.

Eikä se synnytys vaikuta kuin vain muutamaksi kuukaudeksi. Kiihottuminen kiristää alapäätä ja naisen orgasmin jälkeen se taas löystyy normaaliksi. Nainen voi itsekin "puristaa" miehestä mällit pihalle.

Ansaitset kokeilla oikeaa naista, jonka sisään pitää keplotella ja jokainen työntö meinaa saada sinut tulemaan.... Kalun pitää olla 100% kovana, jos aikoo mennä sisälle. Sisäänpainamisen yrityskin meinaa saada tulemaan, kun tuntuu niin hyvälle. :) Miinusta vain se, että joistakin asennoista sisälle ei meinaa päästä ollenkaan.

Laita muija lihotuskuurille. Lihavat naiset ovat lihavia myös "sisäänpäin", voin kertoa kokemuksen syvällä rintaäänellä.

Tosin, minkä tiukkuudessa voittaa, sen ulkoisessa habituksessa häviää... :((

Yhteistyössä