Orgasmi yhdynnässä/Klitoris"voiteet"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ilotonsuruton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ilotonsuruton

Vieras
Eilen keskustelin poikaystäväni kanssa orgasmeista. Hänelle on muodostunut suureksi ongelmaksi se, etten laukea yhdynnässä, koska hän on tottunut siihen että hänen naisensa laukeavat yhdynnässä. Myös ne, jotka ovat sanoneet hänelle etteivät siinä onnistu, ovan lauenneet.
Eikä hän halua että seksi olisi sitä, että vain hän laukeaa, koska ei saa siitä silloin tarpeeksi tyydytystä itselleen, jos hänen kumppaninsa ei saa orkkua.
Ja minun taasen on ylipäätään vaikea laueta hänen seurassaan. Tosin en ole loppupeleissä sitä kauheasti "yrittänytkään", koska olen tottunut siihen, ettei miehet ole saanut minulle orkkua kielellä tai käsin, muutaman kerran olen toki ollut lähellä saada, mutta jostain syystä en ole koskaan lauennut miehen käsittelyssä, vaan ainoastaan omin neuvoin. Jotenkin tuo oman orkun saaminen toisen avulla on vaan aina jäänyt taka-alalle, eikä se ole ennen muodostunut ongelmaksi.

Ja kun aikanaan hänellekin tästä sanoin, ennen suhdettamme ja suhteemme aikana, etten mä laukea kovin herkästi niin hän ei ole oikeastaan edes yrittänyt minua hyväillä vaan olemme aina suoraan siirtyneet yhdyntään, toki suhteemme alussa hän minua hyväili enemmän mutta ei kovinkaan paljoa jos vertaa aiempiin suhteisiini. Ja tiedän, että orkkuni on loppupeleissä minun itseni vastuulla, mutta kun en ole koskaan aiemmin nähnyt sitä niin suureksi ongelmaksi, niin en ole siitä stressannut.
Itse kuitenkin nautin siitä, että saan hyväillä poikaystävääni käsin ja suulla ja hän taas on vaan tottunut siihen, että nainen saa aina hänen kanssaan yhdynnässä, eikä hän ole kuin muutamia kertoja antanut minulle suuseksiä tai hyväillyt minua käsin, koska se on hänen mielestään "ajanhaaskausta", jos en kerran ole sillä tavoin ennenkään saanut orkkua. Hänen mielestään naisen pitäisi vaan saada orgasmi yhdynnässä.

Ongelma on varmastikin vain mun pääkopan sisällä, koska saan itseni orkkuun nopeasti käsisuihkulla/hieromasauvalla. Sitä en sitten tiedä, ovatko orkkuni kovin voimakkaita verrattuna muihin naisiin. Mietin myös sitä, että onko minun lantionpohjalihakseni jotenkin huonot, josko se vaikuttaa siihen orgasmin saamiseen? Ainakin poikaystäväni sanoi, että pimppalihakseni puristavat mukavasti hänen sormea/penistään, mutta voihan se kait olla että mulla on huonot lantionpohjalihakset? Olen yrittänyt laittaa oman sormeni pilluun ja jännittää, mutta en saa kovin suurta puristusta aikaan. Geishakuulat kun laitoin sisälleni, eivät ne sieltä meinanneet tulla ulos. Onko jotain laitetta, joka "mittaa" lantionpohjalihaksien puristusvoiman?

Olen muutaman kerran hänen lähellään masturboinut ja saanut orkkuja, mutta ne ovat olleet laimeempia, kuin jos yksinäni masturboisin. Enkä ole tuotakaan tehnyt kovin usein.

Onko olemassa jotain voidetta joka saisi klitoriksen "herkemmäksi" ja sitä kautta orgasmin helpommaksi?

Pelkään, että suhteemme kariutuu tämän asian vuoksi.

Erotiikkaliikkeistä saa ostettua ainetta joka aikaan saa klitoriksen herkistymisen ja koko pimperon tuntoherkkyyden. Aine ei ole voidetta vaan enempi nestemäistä, muutama tippa erogeenisellealueelle hyvin hierottuna niin alkaa vaikutus pian tuntua. Muistaakseni aine vilkastuttaa verenkiertoa erogeeniselläalueella ja lisää sen takia kiihottumista koska naisen klitoriskin on paisuvaiskudosta, joka täyttyy verellä ja sen seurauksena jäykistyy ja paisuu. En muista aineen nimeä mutta voin jossain vaiheessa katsella nettikauppojen listoilta ja laitan sen sinulle tänne näkyviin.
Mielestäni asiasta kannattaa puhua kumppanisi kanssa, että kaikki naiset eivät ole yhtä herkkiä saamaan orgasmia vaan sen eteen täytyy tehdä hieman enempi esilämmittelyjä. Kannattaa kokeilla erilaisia pikkuasioita eikä kannata alkaa miettimään sitä pahinta vaihtoehtoa eli eroa. Kannattaa kertoa kumppanillesi mistä pidät, mikä kiihottaa ja miten täytyy tiettyjtä alueita kosketella joka tuntuu sinusta todella hyvältä. Kun kumppanisi oppii muutamat pikkuasiat niin nautinto on todellakin molempia tyydyttävä ja mahtava.

oletteko kokeilleet sellaista yhdynnän aikana että sinä esim ratsastat ja samalla kun hän hyvilee sinua käsillään tai tai suullaan esim rintojasi tai muita herkkiä aluetitasi niin itse omin käsin hyväilisit glitoristasi tai paikkoja joita tiedät erityisen herkikiksi. ainakin minun mielestäni se on kiihoittavaakin kun vaimoni tekee sitä itse ja saan nähdä miten hän nauttii ja normaalisti laukeamme molemmat tosi rajusti silloin.

Otteita tästä meidän välisestä mesekeskustelusta taannoin
"mä päätin joskus aikoja sitten, että mä en enää ala seurustelemaan naisen kanssa, joka ei saa orgasmia yhdynnässä, koska se oli jotenkin niin helvetin ylitsepääsemätön asia mulle suhteessa, ja taas mä olen tässä pisteessä."
"mua kauhistuttaa se ajatus, että mä en tulis kokemaan sitä, että mun nainen saa orgasmin yhdynnässä samoin kuin minäkin."
En löytänyt sitä kohtaa, jossa hän heittää että miten vitun paljon yhden orkun eteen pitää nähdä vaivaa.
Miten ihmeessä saada tuollainen mies hyväilemään tyttöystäväänsä, joka ei ole aiemminkaan saanut orkkua miehen hyväilyistä ja mies on luovuttanut toivonsa sen suhteen, että saisi mua koskaan orkun partaalle?
Mulle tulee vaan sellainen olo, että ukko haluaa päästä helpolla, jos etsii itselleen naista joka tulee yhdynnässä ilman mitään muuta "panostusta".
Sanoinkin hälle, että mulle seksi on enemmänkin sitä läheisyyttä kuin orkkuja. Taidetaan vaan olla sitten eri planeetoilta tuon asian suhteen:/

Jokunen vuosi sitten luin artikkelin Jenkeissä kehitetystä orgasmivoiteesta, muistaakseni Creme Witara, tms. -Hieromalla kyseistä voidetta naisen genitaalialueelle nainen saisi multiorgasmeja.

Artikkelissa todettiin lisäksi MUTTA, voiteesta ei ole mitään apua, mikäli naisen verestä puuttuu oksitosiini niminen aivolisäkehormoni. Oksitosiinihormoni aikaansaa naisella nänni- ja klitoriserektion, emättimen kostumisen, sekä on edellytyksenä orgasmin saamiselle.

Oksitosiinihormoni poistuu naisen verestä, mikäli nainen on vihainen, äkäinen, tai huonolla tuulella, koska adrenaliinihormoni syrjäyttää oksitosiinihormonin. -Nainen ei kiihoitu, eikä saa orgasmia yrittipä mies mitä tahansa.

Kysymyksessä on naisen erektiohäiriö- jos klitta ei stondaa, emätin ei kostu, eikä nainen ole kiihoittunut, niin eihän siitä hommasta tule mitään. -Tunne on aivan sama, kuin yrittäisi tunkea mulkkua villatakin napinläpeen.

Tilanne on sama, kuin miehellä. Jos veri ei virtaa peniksern paisuvaiskudoksiin ja koveta penistä seisokkiin, niin lurha on yrittää saada sitä "pullataikinapötköä" tungettua emättimeen.

Joku heitti joskus vinkiksi- mikäli nainen ei kiihoitu, niin ripottele hienoa sokeria genitaalialueelle, niin kohta alkaa sellainen kutina, että jos nainen ei saa munaa, niin tapetit lähtee seiniltä. -Joku antoi vinkiksi, että urheilijoiden kylmägeeli aikansaisi naiselle aikamoista vipinää jalkoväliin. -Tätä kylmägeeliä on käytettävä harkitusti ja laimennettuna, sillä muutoin "on piru irti".

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen:
Mulle tulee vaan sellainen olo, että ukko haluaa päästä helpolla, jos etsii itselleen naista joka tulee yhdynnässä ilman mitään muuta "panostusta".
Sanoinkin hälle, että mulle seksi on enemmänkin sitä läheisyyttä kuin orkkuja. Taidetaan vaan olla sitten eri planeetoilta tuon asian suhteen:/

Ei ole sinun vikasi että et saa orkkua yhdynnässä. Ja miten voisitkaan, jos toinen ihminen käyttäytyy noin ikävästi ja painostavasti. Orkun saaminen vaatii täydellistä rentoutumista ja siihen ei poikaystäväsi suhtautuminen paljon auta.

Turha on panostaa mihinkään voiteisiin, kyllä se asia yleensä lähtee viime kädessä pääkopasta.

Mielestäni voisit ottaa miehesi puhutteluun: ei tehdä orgasmista ongelmaa, hyväillään, harrastetaan rentoa seksiä. Ja mennään sinun ehdoilla aina kun haluat.

Jos ei kaveri ymmärrä, niin anna kenkää.

Siis ei hän ollut minua painostanut asialla, itse häneltä tivasin mikä on ongelmana kun hän oli käyttäytynyt niin oudosti mua kohtaan ja tuo asia tuli esille.
Hän on harmitellut, että toi asian esille, koska tietää että se luo vaan lisää paineita.
Se minkä vuoksi en halua tätä suhdetta herkästi lopettaa, on se että tämä samainen tyyppi tartutti minulle alapääherpeksen tässä vähän aikaa sitten, teki sen vahingossa mutta kuitenkin se nyt on minulla. Jos minulla ei moista herpestä olisi, olisin hänet jo varmasti laittanut vaihtoon aikoja sitten. Jos ei juttu toimi, niin pitää vaan toivoa että löytäisin vielä joskus jonkun sellaisen miehen, joka haluaisi parisuhteeseen tällaisen "tautilaisen" kanssa:(

ei herpes mikään ihan kiva juttu ole eikä se tartu varmastikaan vahingossa. jos kaverisi on tiennyt sen että hänellä on se niin aikan ikävän tempun on tehnyt. varmaan hän on tiennyt ettei se parane vaan on naisille vieläkin ikävämpi kuin miehille. jos se väittää ettei se oo ollu hänellä ennen niin silloin hän on käynyt lähiaikoinavieraissa ja sekin on p....tä.
olen pahoillani sinun surusasi mutta itse ainakin tekisin jonkinlaisen " puhdistuksen "
jätkä ei varmaakaan ole sinun arvoisesi vaikka kuinka sitä miettisit. pistä vaan pihalle mutta kerro pieni vinkki kavereillekkin ettei vaan pääse uutta " vahinkoa " kovin helposti äijä tekemään. ja muista sinäkin tulevaisuudessa käyttää kumia. harmi..harmi..

:(

Tottakai se ottaa miehen itsetunnon päälle jos nainen ei laukea. Itsekin olen tämmönen hankala tapaus, mut olen ajatellut että meillä on poikaystäväni kanssa kaikki aika maailmassa "opetella" tätä yhdessä jne. Joskus tuntuu et nyt vois olla lähellä, mut heti kun sen tiedostaa niin tadaa... heh. mut hiljaa hyvä tulee sanoisin minä.
Eilen itse ratsastin miehen päällä ja hyväilin itselleni orgasmin. Tai itseasiassa en edes sillä hetkellä ratsastanut, olin vain paikoillani, mies syvällä sisälläni, nautinnollista oli...tämä siis eka kerta tällälailla, yli vuosi kuitenkin oltu yhdessä jo!

Ainakin joissain sexikaupoissa myydään sellaista voidetta mikä sisältää inkivääriä. Ollaan joskus ukkoni kanssa testattu sitä ja vot, se antaa potkua. Molemmille.
Sitä otetaan pikkusen käteen ja hierotaan terskan päähän ja naiselle vaikka koko alapäähän. Jo alkaa melkoinen kuumotus. ;)
En tiedä auttaako se sinun tapauksessasi mutta kannattaa kokeilla. Itse en myöskään saa orgasmia läheskään joka kerta, mutta tuon voiteen kanssa useammin kuin yleensä.
Mieheni se teki melkein hulluksi. :D

Kannattaisi varmaan kokeilla pitkä kaavan kautta. Hankit ja/tai laitat geishakuulat pilluun ja lähdette pitkälle kävelylenkille. Sen jälkeen syötte mukavasti ja vähän viiniä. Sitten heittäydyt miehen palveltavaksi, mies hieromaan hierontaöljyllä kaikki paikkasi. Sitten kun olet täysin rentona, niin hän voikin sujuvasti siirtyä nuolemaan ja sormettamaan pilluasi. Kun meinaat väksinkin räjähtää, niin kiipeät miehesi päälle ratsastamaan, laitat jalat miehen kupeita pitkin taaksepäin ja säätelet itse sopivaa tahtia ja upotusta. Kyllä lähteeeeeeeeeee....... ja niin lähtee mieheltäsikin. :)

Miehesi ei osaa kiihottaa sinua, siksi et saa orgasmia! Lisäksi hän on tehnyt paineita sen saamiseen kun vertaa sinua entisiinsä ja kuinka he saivat yhdyntäorgasmin. Puppua, sanon minä, eivät kaikki saa sitä yhdynnässä, aika harva saa. Tutustu sellaiseen kirjallisuuteen missä kerrotaan tämä.

Minä en ole koskaan saanut orgasmia yhdynnässä, saan vain sormettamalla klitorista tai miehen kielellä. Mieheni jaksaa kielettää niin kauan, että se tulee. Sama miten se tulee, kunhan joskus tai useimmiten tulee. Ei mieheni ole ikinä vaatinut että pitäisi saada se yhdynnässä. En saanut nuorena ikinä orgasmia, vasta noin 35 vuotiaasta lähtien, silloin vasta mieheni kanssa keksimme miten sen saan, siis meidän täytyi opiskella sen saaminen. Olimme aika kokemattomia, ei ollut muita seksikontakteja silloin.

Heitä se miehesi pellolle, ei vaikuta fiksulta kun vertailee sinua muihin, se jos mikä tekee sen ettet hänen kanssaan saakaan sitä. Kyllä monet herpestartunnan saaneet löytävät uuden miehen joka ymmärtää ettei se ole maailmanloppu, on vain oltava kortsun kanssa kun tauti on pahana.

Miehesi valehtelee että kaikki ovat saaneet hänen kanssaan orkun yhdynnässä, ei taatusti ole, miten voitkin olla niin sinisilmäinen ja uskoa häntä, aika harva saa yhdyntäorgasmin. Jos on jo valehdellut ettei tiennyt aiemmin herpeksestä on suuri valehtelija, älä siis usko häntä missään.

Hei
Olen itse myös opiskellut orgasmin vasta lähempänä 40- ikävuotta. Yhä edellenkin saan sen yksin ja klitoriksen kiihottamisella. Mieheni kanssa en saa koskaan, mutta hän ei toisaalta halua/kykene? muunlaiseen seksiin kuin pelkkään yhdyntään, lähes ilman "esileikkiä" . Tämä on tosi harmi, sillä olen viimeaikoina myös saanut muualta sellaista eroottista kosketusta ja seksiä, (ei yhdyntää)jota suurempaa nautintoa en ole kuvitellut olevan olemassakaan. Olisin luultavasti aika "helppo nakki" laukeamaankin kunhan saisin vain hellää, hidasta kosketusta mieheltäni.. Ja siitä herpeksestä vielä..et ole niin yksin kuin luulet. Genitaaliherpeksen saa elämänsä aikana n. 30% ihmisistä maailmanlaajuisesti ja Suomessakin n. 20 %. Suurimmalla osalla on se tietämättään, joten älä turhaan roiku huonossa suhteessa ainakaan sen takia!!

Niin no, tämä on kyllä taas... Niin ei sinua "kannata" hyväillä, koska et kuitenkaan saa. Samaan aikaan on sinun "vikasi", ettet saa pikapanosta orgasmia :D

Tuon tyhmempää en ole pitkiin aikoihin lukenut.

Samaan kategoriaan kuuluu kyllä loppukomenttisikin. Juu ollaan yhdessä lopun elämää, vain koska olet saanut tuolta laískiaiselta taudin. Taitaa olla kyseinen mies ollut vain maksullisten naisten kanssa aiemmin!

Älä ole typerä!

Varoituksena!!!!!!! Tänne kun voidaan kirjoitella mitä tahansa potaskaa. Älä KOSKAAn ainakaan kokeile tätä mitä eräs kirjoittaja kertoi!!

Joku antoi vinkiksi, että urheilijoiden kylmägeeli aikansaisi naiselle aikamoista vipinää jalkoväliin. -Tätä kylmägeeliä on käytettävä harkitusti ja laimennettuna, sillä muutoin "on piru irti". """"

Sokeria voit ripotella kyllä tai vaikka kuorruttaa itsesi sillä, jos et pelkää tulehduksia tai muuta ärtymistä. Mutta sokerin tenhovoimaan, en usko ellei mies ole sokerille perso ja nuole sinua kauttaaltaan, se voikin aiheuttaa vipinää!

Tai varmasti kylmägeeli aiheuttaa vipinää, mutta tuskin halutunlaista vipinää, ainakin orgasmittomuus on tuolla tavalla taattu. Voithan antaa miehen kokeilla tuota ensin omaan kaluunsa. Luulen että aiheuttaa miehellekkin jokintason vipinää :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja nainen 30+:
Tai varmasti kylmägeeli aiheuttaa vipinää, mutta tuskin halutunlaista vipinää, ainakin orgasmittomuus on tuolla tavalla taattu. Voithan antaa miehen kokeilla tuota ensin omaan kaluunsa. Luulen että aiheuttaa miehellekkin jokintason vipinää :D :D

Ootko kokeillut :-O ??

Alkuperäinen kirjoittaja oksitosiini hormoni:
Artikkelissa todettiin lisäksi MUTTA, voiteesta ei ole mitään apua, mikäli naisen verestä puuttuu oksitosiini niminen aivolisäkehormoni. Oksitosiinihormoni aikaansaa naisella nänni- ja klitoriserektion, emättimen kostumisen, sekä on edellytyksenä orgasmin saamiselle.

Oksitosiinihormoni poistuu naisen verestä, mikäli nainen on vihainen, äkäinen, tai huonolla tuulella, koska adrenaliinihormoni syrjäyttää oksitosiinihormonin. -Nainen ei kiihoitu, eikä saa orgasmia yrittipä mies mitä tahansa.

Kysymyksessä on naisen erektiohäiriö- jos klitta ei stondaa, emätin ei kostu, eikä nainen ole kiihoittunut, niin eihän siitä hommasta tule mitään. -Tunne on aivan sama, kuin yrittäisi tunkea mulkkua villatakin napinläpeen.

Tilanne on sama, kuin miehellä. Jos veri ei virtaa peniksern paisuvaiskudoksiin ja koveta penistä seisokkiin, niin lurha on yrittää saada sitä "pullataikinapötköä" tungettua emättimeen.

Hyvä pointi tuoda esiin tällänenkin.

Ihmettelen vaan, että miksi joskus kun ollaan riidelty oikein törkeästi, mua alkaa panettaa, ja kun äijä sitten noilla kerroilla "ottaa aika rajusti" -tuollasta sanontaa käyttäen- se on aivan rtaivaallista ja räjädän melkein käsiin??

Mut joo, muuten normaalimökötyksessä tai muuten viileissä väleissä naimiset voi kyllä unohtaa. Ilmeisesti johtuu hormooneista.

Kuulostaa siltä, että miehesi on kovin itsekeskeinen eikä ota sinua juuri lainkaan huomioon. Ei nainen ole mikään orgasmiautomaatti, joka aina räjähtää tähtiin muutamasta sisään-ulos rynkytyksestä. Pitäisiköhän miehesi katsoa peiliin ja opetella tyydyttämään sinut. Jos saat orgasmin muilla keinoilla kuin miehesi rynkytyksestä, ei sinussa ole mitään fyysistä vikaa. Sinun nautintosi on hänen vastuulla. Samoin kun hänen nautinto on sinun vastuulla. Rakastelu on yhteispeliä ja jotta siitä molemat saavat täyden nautinnon pitäisi olla myös niitä kuuluisia esileikkejä. Voit hyvin pyytää häntä hyväilemään sinua suulla ja käsin. Kerro hänelle mistä SINÄ pidät ja kerro hänelle myös fakta siitä, että naisen saaminen orgasmiin kestää keskimäärin 20 minuuttia, joten hänen pitäisi olla kärsivällinen eikä lopettaa kesken kaiken. Orgasmin jälkeen naisen vagina on herkimmillään ja yhdyntä tuntuu taivaalliselta. Kaikki naiset eivät saa orgasmia yhdynnässä ja se on täysin normaalia. Onkohan miehesi edelliset naiset olleet hyviä näyttelijöitä? Minusta on hyvä, että sinä olet rehellinen. Jos miehesi ei ole kehityskelpoinen tässä asiassa, minä ainakin lähtisin etsimään uutta ihmissuhdetta jossa on luottamusta ja rakkautta niin paljon, että minunkin tarpeeni otettaisiin huomioon. Herpes muuten tarttuu vain silloin kun se on aktiivinen, eli silloin kun sinulla on rakkula tulossa, siihen asti kun rupi on irronnut. Siis oireettomana voit harrastaa seksiä täysin rauhassa pelkäämättä, että tartuttaisit mahdollisen uuden kumppanisi. Tässäkin asiassa luottamus ja asioista suoraan ja rehellisesti puhuminen kannattaa. Sillä on suuri mahdollisuus, että uudella kunppanillasikin on sama vaiva. Suhteessa rehellisyys, toisen kunnioittaminen ja luottamus on myös hyvä pohja tyydyttävään rakasteluun, jossa nainenkin saa orgasmin.

Olemme vaimoni kanssa hyvin avoimia seksin suhteen. Aikoinaan seurusteluajoilta puhuimme seksin aikanakin siitä mikä tuntuu hyvältä. Aluksi se tuntui oudolta, mutta siitä tuli normaalia. Nykyisin ei tarvitse enää ohjata mitä ja miten tehdä. Kyllä se puhe kuitenkin saattaa yllättävästi kiihottaa nykyisinkin. Vaimoni saattoi opastaa minua miten hänen klitoristaan piti hyväillä, jotta saavutettiin maksimaalinen kiihoittuneisuus ja minä puolestani kerroin miten tykkään hänen puristavan penistäni, kun hän hyväilee sitä. Pieniä asioita, mutta tärkeitä.

Sitten tuli eteen elämänvaihe jossa jouduimme tahoillemme matkustelemaan työtakia. Aloimme kirjoitella toisillemme sähköpostilla fantasioitamme ja myöhemmin toteutimme niitä. Mukaan tuli myöskin Skype-seksi mikä tuntui todella omituiselta aluksi, mutta vaimoani kiihotti nähdä miten masturboin kameran edessä... ja myönnän... kiihotuin melkoisesti nähdessäni vaimoni harjoittavan itsetyydytystä tekopeniksellä kameran edessä.

Ja lopuksi: meillä molemmilla on herpes. Ei se niin kauheaa ole. Taidamme olla onnekkaita, että meillä se ei ilmene kovin pahana. Pari kertaa vuodessa tulee sellaisia hetkiä, että mieluummin välttelee viikon tai kaksi rakastelua, mutta ei orgasmeja ;)

Ongelma on varmastikin vain mun pääkopan sisällä, koska saan itseni orkkuun nopeasti käsisuihkulla/hieromasauvalla. Sitä en sitten tiedä, ovatko orkkuni kovin voimakkaita verrattuna muihin naisiin. Mietin myös sitä, että onko minun lantionpohjalihakseni jotenkin huonot, josko se vaikuttaa siihen orgasmin saamiseen? Ainakin poikaystäväni sanoi, että pimppalihakseni puristavat mukavasti hänen sormea/penistään, mutta voihan se kait olla että mulla on huonot lantionpohjalihakset? Olen yrittänyt laittaa oman sormeni pilluun ja jännittää, mutta en saa kovin suurta puristusta aikaan. Geishakuulat kun laitoin sisälleni, eivät ne sieltä meinanneet tulla ulos. Onko jotain laitetta, joka "mittaa" lantionpohjalihaksien puristusvoiman?

Olen muutaman kerran hänen lähellään masturboinut ja saanut orkkuja, mutta ne ovat olleet laimeempia, kuin jos yksinäni masturboisin. Enkä ole tuotakaan tehnyt kovin usein.

Onko olemassa jotain voidetta joka saisi klitoriksen "herkemmäksi" ja sitä kautta orgasmin helpommaksi?

Pelkään, että suhteemme kariutuu tämän asian vuoksi.
Muitakin merkkejä löytyy seksikaupoista
sexshopdonna.fi
Dynagine Klitorisvoide

Lopultakin tuote joka on luotu naisille,stimuloiva geeli joka kiihottaa ja herättää naisen seksuaalista halukkuutta.Dynaginen salaisuus on tehoainekset jotka herkistävä klitorista,sen sisältämä mentoli ja arginine toimivat verisuonia laajentavasti,tällöin verenkierto klitoriksen ja emättimen alueella lisääntyy,klitoris turpoaa ja emätin kostuu,tuote on vesipohjainen,suositellaan kokeiltavaksi pieni tippa ensikertalaiselle
Hinta: 16,90 €
Lisää ostoskoriin

Viimeksi muokattu: