Liian lyhyet kynnet rakennekynsien laittoon??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "höh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"höh"

Vieras
Eli onko se nyt niin ettei rakennekynsiä laiteta jos omat kynnet on ihan törkeet tyngät?:(
mulla siis todella lyhyet,ei tod.ulotu sormenpäähän ja se sormenpään iho nousee kynnen pintaa ylemmäs(vähä huonosti selitetty?)
Voikohan mulle laittaa ne,oon siis kynnenpureskelija ja haluun siistit kynnet:/

mutta vastuuntuntoinen tekijä kertoo myös sinulle sen, etteivät kynnet todennäköisesti pysy sinulla kovin kauaa. Parempi kasvattaa vähän ja sitten laittaa kynnet, kun omaa kynttä om enempi on myös enemmän pinta-alaa sille rakennekynnelle. (=kiinnitystä varten).

Voiit käydä näyttämässä ihan jollain kynsistudiolla. Jotkut tekevät yhden kynnen ilmaiseksikin, jos haluat testata käytössä vähän aikaa. Mutta osaavat kyllä katsoa, saako niitä sun kynsiin. Tai sit voit ottaa niihin sellasen jonkun pinnotteen ensin, jonka avulla saat ne vähän kasvamaan. Kannattaa kuitenkin käydä näyttämässä ja kysymässä.

Voi tehdä, mutta pysyvyys ei välttämättä ole samaa luokkaa, kun jos kyntesi olisi edes hieman pidemmät. Kannattaisi ehkä ensin laittaa oman kynnen geelaus, jonka aikana kynsi kasvaisi hieman ja sitten mennä laittamaan kunnon rakennekynnet. Pysyisi näin paremmin. Mutta monet tekevät rakenteita myös "tynkäkynsille" suoraan.

joo kiitos vastauksista:)luulen kanssa että parempi oottaa että omat kynnet kasvas:/hirveehinku saada ne uudet kynnet mutta parempi teitysti kun kestävätkin sitten pidempään:)

[QUOTE="höh";23508577]Eli onko se nyt niin ettei rakennekynsiä laiteta jos omat kynnet on ihan törkeet tyngät?:(
mulla siis todella lyhyet,ei tod.ulotu sormenpäähän ja se sormenpään iho nousee kynnen pintaa ylemmäs(vähä huonosti selitetty?)
Voikohan mulle laittaa ne,oon siis kynnenpureskelija ja haluun siistit kynnet:/[/QUOTE]

Voi laittaa. Hyvä tekijä ja hyvät aineet saa ne kyl pysymään. Suosittelen akryylejä. Mulla oli itellä samanlaiset kynnet ja kyllä pystyttiin tekemään. Niistä ei aluks saa hirveen pitkiä mutta aina huollettaessa niitä voidaan pikkasen pidentää.

Yhteistyössä