Liian lyhyt odotus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

suski

Jäsen
08.10.2004
73
0
6
Hei,

Tuntuuko kenestäkään muusta siltä, että raskaus loppuu kesken??

Odotan toista lastani, rv37 ja tuntuu siltä, että raskaus ei ole edes vielä kunnolla alkanut ja kohta pitäisi mennä jo synnärille ponnistamaan! Kauhistuttaa! Ei ole kertakaikkiaan ollut aikaa nauttia mahasta ja vauvan potkuista riittävästi. Pelottaa myös se, että tämä olisi viimeinen raskaus. Jos en enää koskaan tuntisi pieniä potkuja mahassani.. Tämä on liian haikeaa!

Kaiken lisäksi neuvolassa sanoivat, että vauvan pää on kiinnittynyt. Huomasin limatulpan irronneen pari päivää sitten. Tarkoittaako tämä sitä, että kohta synnytetään??

En halua ärsyttää niitä, joilla hankala raskaus ja ymmärrän hyvin, että heillä täysin erilaiset tuntemukset. Mulle raskaudet ovat olleet elämäni parasta aikaa fyysisesti ja henkisesti! En eläissäni ole ollut näin tasapainoinen. Esim. kuukautiseni ovat aina olleet todella tympeitä ja olen usein joutunut lähtemään töistä kotiin oksentamaan - siis lähes kuukausittain! Noin vuoden menkattomuus on mulle mielettömän hieno juttu! Lisäksi maha on ollut kaunis eikä raskaudesta ole ollut mitään vaivaa. Olisi niin ihanaa olla aina raskaana!!

SIIS MUSTA TINTUU JUST TOLTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! toinen raskaus mullakin ja tuntuu että eihän tästä voi saada tarpeekseen.on välillä kömpelö olo jne. mutta menoa ei haittaa! hidastaa mutta ei pysäytä.tää on niin ihanaa.ja mä samoin pelkään että jos tää on jo viimenen kerta.

Kyllä tuntui opotus liian lyhyeltä ja kesken jääneeltä kun kiireellä vietiin leikkuriin ja sektioon. Tyttö vauvateholle ja vielä ei ollut edes äitiysloma alkanut. Todella tuntui että raskaus loppui kesken ennenkuin itse olin edes päässyt nauttimaan raskaana olosta kun äitiyslomalla olisi siihen ollut aikaa. Onneksi kaikki meni hyvin ja nyt tyttö on jo neljä vuotta eikä keskosuudesta aiheutunut mitään.

Mulla raskaus oli kanssa todella hienoa aikaa (yksi raskaus takana) ja pikkaisen on masua välillä ikävä, mutta toivottavasti saan masun itselleni vielä joskus uudelleen ;) Mieskin tykkäsi masusta kovasti ja tunsin itseni todella seksikkääksi..
Tosin on tämäkin aivan ihanaa kun on pikkuinen käärö kotona jota saa nuuhkia päivät pitkät, tyttö nyt reilun kuukauden!!

Yhteistyössä