liian mustasukkainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kouvola
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kouvola

Vieras
eli mun miehellä entuudestaan lapsi,ostaa tälle mielestäni aivan liikaa kaikkea.lapsi kolmen ikäinen,viime kuussa osti tuhannen euron arvoisen lahjan,tänään ajettavan auton,jolla hintaa monta sataa...on mönkijää ja vaikka mitä.näitä vehkeitä käytetään kerran ja siihen jää.lapsikin niin pieni vielä et juur ymmärtää mitään näitten päälle.mies näkee todella paljoin vaivaa kun haalii näitä tavaroita muksulleen.minun eteeni sen verran nähnyt vaivaa et kun mun synttärit oli ni tunki rahaa taskuuni.haluaisin että munkin eteeni nähtäis edes vähän vaivaa mutta ei hiukkaakaan...kirjotinkin tän niin sekavasti ettei kukaan varmaan edes ymmärrä.mutta kuitenkin olenko liian mustasukkainen tälle pienelle?

ymmärrän hyvin tunteesi, mutta älä missään nimessä ala mustikseksi. Ainakaan lapselle. rakkaus lapseen ja puolisoon on ihan eri asia.
mutta vähän kuulostaa siltä, että miehesi ostaa huonoa omaa tuntoa

Alkuperäinen kirjoittaja maanvaiva:
ymmärrän hyvin tunteesi, mutta älä missään nimessä ala mustikseksi. Ainakaan lapselle. rakkaus lapseen ja puolisoon on ihan eri asia.
mutta vähän kuulostaa siltä, että miehesi ostaa huonoa omaa tuntoa

koitan olla niin kuin en välittäisikään koko asiasta mutta sisälläni kiehuu aivan koko ajan.likalle sitä ja likalle tätä.millainen lapsi mahtaa olla kummenvuotiaana,ei riitä enää mikään kun kaikkea on saanut.synttärilahjaksi pyysi isältään kukkasen,sai tuhannen euron pomppulinnan...

aivan pimeeltä kuulostaa noi lahjat ja niiden hinnat :-()
mutta mustasukkainen ei silti kannata olla,,, en varmaan muuten osaa neuvoa.
Jospa joku osaisi ohjata miestäsi vähän asiallisempiin lahjoihin. Toisaalta, ekaa lastaan monesti hemmottelee ja ampuu yli

kyllä lapsellekin voi ola mustis. jopa parisuhteessa miesvoi olla mustis, kun nainen hoivaa vaan lapsia tai toisinpäin. Saati sitten että mies hoiva vaan entisen liiton lasta ja uudelle tyttöystävälle ei jää kuin tuhkat.

sori vaan, mutta ei tämä ihan kummallinen ilmiö ole

Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:
Kyllä oot liian mustasukkainen pienelle miun makuuni. Mutta miehelleis voisi myös kertoa, että ei rakkautta ole mikkään pakko ostaa rahalla...

niin.oltu yhdessä vuos ja mulla vieläkin totuttelemista tähän äitipuolen rooliin.lapsen kans tullaan toimeen ei siinä mitään,oon ite vaan aika nuori vielä.mutta kun sillä on tää kauhee ostovimma ollu ihan koko ajan.eikä se osta mitään leluja,vaan kauheita vehkeitä mitä ei oikeasti edes käytetä...kauhulla kyl odotan ku laps kasvaa et millanen meno sillon on...

nimenomaan,tuhkat.mun hyväks ei viitti laittaa tikkua ristiin mut tätä autoo minkä nyt osti ni metsästi kaks kuukautta,ja valehtelematta tötä päivää.autollakin hintaa 500e...sanokaa mitä sanotte mut järjetöntä!!!ostais mul edes 2euroo maksavan ruusun joskus mut ei

Pahasti kuulostaa siltä, että överiksi menee teillä molemmilla. Miehen ostovimmassa ei vaikuta olevan mitään järkeä. Mutta monesti miehet ei sitä aina itse ymmärrä. Parempi olisi lapselle ja isälle, jos vaikka mahdottoman ostelun sijaan isä yrittäisi viettää enemmän aikaa tytön kanssa, myös laatuaikaa kahden kesken.
Ymmärrän jos sinua kenkuttaa miehen holtiton osteleminen, mutta se on perin kummallista, että olet mustis, kun itsekin haluaisit kalliita lahjoja. Ethän
sinä niiden lahjojen vuoksi mieheesi ihastunut.

oon monta kertaa miettiny et jos vaan lähden menemään,ettei tähän soosiin mahdu millään.toivoisin yhteisiä lapsia,mutta ei kuulemma ainakaan vielä.liekkö varaakaan hänellä muihin lapsiin...

Alkuperäinen kirjoittaja kouvola:
kauhulla kyl odotan ku laps kasvaa et millanen meno sillon on...

Joo, se meno taitaa vaan hurjistua, eikä pelkästään mieheis puolelta. Meinaan se lapsikin oppii vaatimaan koko ajan vaan enemmän ja enemmän, joten kyllä mieheis kannattaisi siksi vähäsen harkitummin ostella.

Mieheltäis vaan pussin nyörit kiinni ja komento, jotta sekä lapsi että kumppani tarvitsevat jotain lämmintä, kaunista, ihanaa ja ikimuistoista - jotain mitä rahalla ei saa. Rakkautta.

maijon: eihän ap ole väittänyt haluavansa kalliita lahjoja, vaan muut tässä ketjussa. Ap haluaa vain huomiota, kuten tämä 3vee lapsi tuntuu saavan.. raha muodossa ja mies näkee kovasti vaivaa ja kuluttaa aikaa ostaessaan näitä lahjoja

oon varmaan antanu ymmärtää vääriin,en todellakaan halua kalliita lahjoja,se auto-juttu oli ihan tsoukki vaan,niinku sanoin,ihan joku ruusu tms. silloin tällöin riittäis mulle varsin hyvin

Kuulostaa siltä että miehes on upporikas kun tuollaisia lahjoja ostelee jatkuvasti! Kyllä määki olisin nyreissäni. Pitäishän sitä nyt naistaankin huomioida, ja onko niin upporikas että on varaa uuteen perheeseen ja lapsiin?? En taitais kyllä jäädä tuollaisen miehen kanssa notkumaan...

Yhteistyössä