Liian myöhäistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vielä kerran
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vielä kerran

Vieras
Minulla on hirvittävä vauvakuume. Olen kahden pienen tytön äiti,lapset 2,5v ja 2kk. Olen terve eikä raskautumisessa ole ollut mitään ongelmia. Onko vielä liian myöhäistä saada yksi tai kaksi lasta lisää, olen 36? Minkä ikäisinä te olette lapsenne saaneet? Jotenkin nyt tuo ikä on alkanut kauhistuttaa...

Vauvakuume on vaikka kuopus on noin pieni. Mutta kun tämä äitiys on niin ihanaa, että vielä kerran ainakin haluaisin sen kokea. Vuoden päästä varmaan aikaisintaan syntyisi uusi vauva...

Eiköhän sitä vielä ehdi =) Ei tässä vielä ikäloppuja olla.

Itellä nuorempi poika reilut 4v ja ainakin yhtä vielä haaveillaan. meillä vaan ongelmia tuon raskautumisen kanssa, eli johtuu siitä ettei meille ole lapsia lisää siunaantunut tuon nuorimmaisen jälkeen, vaikka olis haluttu.

Meillä suunnitelmissa kesänmittaan koeputkihedelmöitys tai mikroinjektio.
Kyllähän tuo ikä alkaa pian painamaan, pitää vaan alkaa "hommiin" mahdollisimman pian =)

Niin ja ite olen 35v

Kyllä ehdit hyvinkin vielä lapsia saamaan.

Itse olen 38 v. ja minulla on kolme lasta. Nuorin nyt vuoden ikäinen.
Joskus haaveilen minäkin vielä yhdestä, mutta todennäköisempää on, että perheemme on tässä, lisälapsien kanssa tarvitsisi tila-auton, ja kotikin kävisi tosi ahtaaksi.

Mutta voi olla, että jos vielä parin vuoden päästä tuntuu samalta yritetään vielä kerran.

Mies toivoo tosissaan neljää lasta, paljon enemmän kuin itse, hän on nelilapsisesta perheestä. Minä taas olen aina haaveillut kolmesta.

Vielä ehdit!!! Mulla sama tilanne ja sama ikä :).
Omalla kohdalla mietin asiaa niin, että jos on lapseton ja tän ikäinen, niin vielä ehtii nelikymppisenäkin, mutta kun pari pientä on jo ennestään, niin yrittäis nyt mahd. pian eikä "turhaan" odota että vanhenee lisää.

Mä kyllä saan ihanasti kuulla iästäni jo nyt. Pari tyyppiä ihan suoraan pamauttaneet, että 36 v. on aivan liian vanha :(. Pöh sanon minä. Nykyään on tavallista että ekan hankkii sen ikäisenä, minä ja sinä sentään vasta kolmannen :)

Toivottasti meillä tärppää!

Hei, itse sain esikoiseni lähes 36-vuotiaana, tyttö on nyt 8 kuukautta. Neuvolassa minua aina käsiteltiin "vanhana" ensisynnyttäjänä, joten ensimmäistä kertaa havahduin muiden kohtelusta, että olen vanha....

mutta hyvin on mennyt ja koen olevani todella valmis tähän äitiyteen,
ei oo kiire mihinkään. toista suunnittelen vielä myöhemmin, ehkä onnistun koska tämäkin lapsi syntyi ensi yrittämällä :)

kyllä sitä voi hyvin vielä 40 vuotiaanakin pyöräyttäää, se on ihmisestä ja omasta asenteesta kiinni!

Tsemppiä sinulle!

Esikoisen sain 30-vuotiaana, kakkosen 32-vuotiaana, kolmonen syntyy syksyllä ja täytän kesällä 35. Eikä ole sanottua, etteikö vielä yhdelle vauvalle annettaisi mahdollisuus tulla parin - kolmen vuoden kuluttua =)

Itse tunnen olevani hyvin tavallisen ikäinen äiti, edes neuvolassa eivät pidä vanhana - paitsi tarjotessaan iän perusteella määräytyviä seulontatutkimuksia.

Uusimmat

Yhteistyössä