Liian nopeaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juuliska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Juuliska

Vieras
Olen jo kypsään ikään ehtinyt perheen äiti (40v). Mieheni on minua 12 vuotta vanhempi. Olemme olleet yhdessä 12 vuotta. Seksi on ollut aina littomme/suhteemme kohokohta. Nyt viime aikoina miehestäni on tullut "pikainen". Hänestä on tullut niin nopea seksin suhteen etten minä ehdi vasta kuin lämmetä. Ihan kuin miehestäni olisi tullut uudestaan teini. Miten saisin mieheni "kestävämmäksi". Minulla alkaa olla vitsit vähissä kun jään aina ilman tyydytystä. En ole painostanut miestäni, mutta puutteessa oleminen alkaa rasittaa. Nyt haluaisin ennen kaikkea samassa tilanteessa olevien miesten mielipiteitä. Mitä naisen pitäisi tässä tilanteessa "helpottaa" miehen tilannettaT

Niin, en kyllä ole samassa tilanteessa, mutta mietitään........
Siis nopeus tullut esiin, ohittanut sinun tyydyttämisesi? En oikein ymmärrä kumppanin mietteitä siinä mielessä, että ainakin minulle on A1 se, että kumppani saa sitä hyvää ja suurella "lusikalla". Tietty yhdessä voidaan sopia niitä nopeitakin, mutta se on eri asia.
Olisko keskustelu paikallaan, onko hänellä siihen mitään selitystä. Jollain lailla sinun pitäisi lähteä leikkiin pitkän kaavan mukaan, sitten ottaa miehesi mukaan "loppumetreillä".
Jossain ketjussa oli että jokainen on vastuussa omasta orgasmistaan. Ei ka se nyt ihan niinkään ole, mutta et kai ole tähän asti antanut miehen "kuljettaa" sinua omien nautintojesi ehdoilla? Jospa hän ei jaksa enään tehdä niin paljon asian eteen, pitääkö sinun tulla puolitiehen vastaa? En tiedä..........

Olemme keskustelleet asiasta. Olemme käyttäneet myös Viegraa. Esileikkimme on ihanaa, mutta itse "peli" loppuu ennen kun ehtii alkaa. Mieheni sanoo ettei pysty parempaan. Puutteessa oleminen alkaa rassata.