E
ei välttis mitään erikoista
Vieras
ite kasvoin nopeesti tähän mittaan mihinkä jäin.. puhuttii ettää vähintään 180cm kasvan
noh 169cm jäin
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kathy, oletteko te itse pitkiä? Meillä mies on valtavan pitkä, minä normaali ja lapset ovat valtavan pitkiä myös. Kerroit, että 2-vuotiaasi oli 100cm, meillä kasvaa samaa rataa. Eikä ole kyllä neuvolassa ihmetelty, kun tietävät että lasten isä on niin pitkä.
Kathy, oletteko te itse pitkiä? Meillä mies on valtavan pitkä, minä normaali ja lapset ovat valtavan pitkiä myös. Kerroit, että 2-vuotiaasi oli 100cm, meillä kasvaa samaa rataa. Eikä ole kyllä neuvolassa ihmetelty, kun tietävät että lasten isä on niin pitkä.
Alkuperäinen kirjoittaja äipsyli;23281976:Meillä myös 6-vuotis neuvolassa tyttö oli 130 cm! Kiva kun jonkin toisenkin tyttö on yhtä pitkä, kun oman tytön kaverit tuntuvat niin pikkuisilta. Meillä tosin syntymäpituutta oli vain 47 cm, mutta sitä on sitten kiritty täällä kohdun ulkopuollla sitten![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äipsyli;23282072:Meillä painoa tismalleen saman verran. Tyttö ei ole todellakaan mikään pullukka vaan ihan hoikkis mutta myös rakenteeltaan tuollainen jykevä ja harteikas. Semmoinen vanttera likka![]()