Liian valkoinen mekko häihin? (Kuva)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Nette"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Nette"

Vieras
Ystävälläni on pian häät tulossa ja esittelin eräälle toiselle ystävälleni mekon, jonka olen ajattelut laittaa ko. häihin. Hänen mielestään mekko oli aivan liian vaalea häihin, joten kysyn nyt teidän mielipidettä, onko tämä mekko väritykseltään häihin sopiva? Omasta mielestäni mekon väri ei ole lähelläkään valkoista, joten ulkopuolisten mielipiteet olisivat tervetulleita :).

Tässä se mekko: 12655243.jpg - Image - Aijaa.com

Tiedeätkö, minkä väriseen morsian aikoo pukeutua? Tärkeintähän on ettei mekkosi ole morsiamen mekon kanssa samanvärinen. Eli jos mosrian ei pukeudu valkoiseen niin ehdottomasti voit pukea tuon kauniin luomuksen päällesi.

Tosi kaunis mekko mutta valitettavasti yhdyn edellisiin. On tosiaan helmenvalkoinen/kermanvalkoinen ja aika hääpukumaisen oloinen. Ainoa mikä tuon voisi pelastaa on joku värikkäämpi huivi olkapäille ja samanväriset kengät.. en tiedä :/

Näinköhän nyt saman puvun kuin muut?! Minusta voit aivan hyvin laittaa tuon mekon, ei ole lähelläkään valkoista. Tai sitten minulla kone vääristää värin tosi pahasti. Eikö tuo ole kullan tai beigen sävyinen?

ons eainakin jotain kultaan tyai beigeen vivahtavaa, mutta en siti laittais, koska morsiamella voi ihan hyvin olla melko samanvärinen puku, muutenkin oli tosi hääpukutyyliset noi koristeet. ite laittaisin jotain selkeesti eriväristä.

[QUOTE="emppu";28975510]Näinköhän nyt saman puvun kuin muut?! Minusta voit aivan hyvin laittaa tuon mekon, ei ole lähelläkään valkoista. Tai sitten minulla kone vääristää värin tosi pahasti. Eikö tuo ole kullan tai beigen sävyinen?[/QUOTE]

Mun mielestä aika monikin hääpuku on nykyään kerman/roosan/luonnonvalkoisen/shamppanjan sävyinen, ei suinkaan vitivalkoinen. Sekä tuossa mekossa on todella juhlavat kirjailut yläosassa, hyvin hääpukumaiset.

Jos mekko on vartalonmyötäinen kotelo ja morsian pukeutuu johonkin eri väriin, niin voisihan tuon sitten pistää. Kaunis on, harmi jos ei pääse edustamaan. Tosin olet mitä varmimmin hyvin "ylipukeutunut" suomalaiseen juhlatilaisuuteen :D Mutta mielummin yli, kuin alipukeutunut.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei missään tapauksessa tuollaista mekkoa, paitsi jos haluat päätyä häiden puheenaiheeksi.

Silläkään ei ole mun mielestä mitään merkitystä, millainen puvun alaosa on, yläosa on jo niin hääpukumainen.

• Tykkää
Reactions: Wolt
Juu ei. Enkä ole edes tarkka siitä, että pukeutuuko vieraat viimeisen päälle pukukoodin mukaisesti - mutta tuosta mekosta saat varmasti kommentteja tai ainakin seläntakana puhumista.

Mun mielestä aika monikin hääpuku on nykyään kerman/roosan/luonnonvalkoisen/shamppanjan sävyinen, ei suinkaan vitivalkoinen. Sekä tuossa mekossa on todella juhlavat kirjailut yläosassa, hyvin hääpukumaiset.

Jos mekko on vartalonmyötäinen kotelo ja morsian pukeutuu johonkin eri väriin, niin voisihan tuon sitten pistää. Kaunis on, harmi jos ei pääse edustamaan. Tosin olet mitä varmimmin hyvin "ylipukeutunut" suomalaiseen juhlatilaisuuteen :D Mutta mielummin yli, kuin alipukeutunut.

Kaunis mekko kyllä, mutta väriltään ja koristeiltaan liian lähellä tyypillisiä hääpukuja.
Mutta tuohon tyyliin kyllä juhlakansan pitäisi pukeutua. Tilaisuutta kunnioittavasti.
Musta se ei toteudu henkkamaukan makkarankuorimekossa, ranta-asussa tai muissa arkisissa rytkyissä. Johan jotkut kulkee farkuissakin ristiäisissä tai hautajaisissa :O

Yhteistyössä