liikelaskennasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja millipilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

millipilli

Vieras
Olikos se niin että tunnissa pitää tulla kymmenen liikettä ja jos ei tuu niin sitten vielä toinen tunti lasketaan?

Ja vauva liikkuu kyllä joten siksi en lähde soittelemaan vielä sairaalaan (ennen kuin kukaan sitä ehtii valittaa että miksi täältä kysyn).

Liikkuu siis, mutta on tosi tosi rauhallinen tapaus ja tuntuu liikkeet nyt vielä vähentyneen entisestään. Koko ajan ollut rauhallinen. Viikkoja 37+1.

En muista kuinka paljon ja kuinka usein niitä liikkeitä piti tulla, mutta sen muistan ettei niitä tarvinnut joka tunti olla. Sanoivat, että vauvakin nukkuu välillä... :) Ai niin, ja sit olin tosi hämmästynyt kuinka vähän niitä liikkeitä sit loppujen lopuksi piti päivittäin tuntea.

Loppua kohden sitä muutenkin tottuu niihin liikkeisiin, eikä aina "rekisteröi" niitä. Mutta jos kovasti huolestuttaa niin aina voit soittaa ja kysyä sieltä sairaalasta.

Alkuperäinen kirjoittaja mömmis:
En muista kuinka paljon ja kuinka usein niitä liikkeitä piti tulla, mutta sen muistan ettei niitä tarvinnut joka tunti olla. Sanoivat, että vauvakin nukkuu välillä... :) Ai niin, ja sit olin tosi hämmästynyt kuinka vähän niitä liikkeitä sit loppujen lopuksi piti päivittäin tuntea.

Loppua kohden sitä muutenkin tottuu niihin liikkeisiin, eikä aina "rekisteröi" niitä. Mutta jos kovasti huolestuttaa niin aina voit soittaa ja kysyä sieltä sairaalasta.

Esikoisen kohdalla ei tarvinnut yhtään miettiä kun liikkui ihan hirveästi. Mennä painatti niin että SATTUI ja ihan loppuun asti jatkuva mylläys. Tää on ollut sitten taas koko ajan tosi rauhallinen vauva, mutta tähän mennessä ei oo tarvinnut alkaa liikkeitä laskea

Juuri noin. Ja jos ei meinaa lähteä liikkeelle, juo vettä (kylmää ) ja mehua ja koita vähän käveleskellä ja hieroskella masua. :) Sit asetu makuulle johonkin hiukan kovemmalle alustalle, kuulemma mieluiten vasemmalle kyljelle.

Ja jos yhtään epäilyttää, käy synnärillä. Omalla kohdallani se kannatti, vaikka todella arvoin, lähteäkö vai ei, oliko nuo liikkeitä vai ei jne. Onneksi menin, lapsivesi oli liian vähissä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Juuri noin. Ja jos ei meinaa lähteä liikkeelle, juo vettä (kylmää ) ja mehua ja koita vähän käveleskellä ja hieroskella masua. :) Sit asetu makuulle johonkin hiukan kovemmalle alustalle, kuulemma mieluiten vasemmalle kyljelleen.

Ja jos yhtään epäilyttää, käy synnärillä. Omalla kohdallani se kannatti, vaikka todella arvoin, lähteäkö vai ei, oliko nuo liikkeitä vai ei jne. Onneksi menin, lapsivesi oli liian vähissä.

Kiitos vinkeistä :) on niin kuutamolla kun esikoisen kohdalla ei koskaan tosiaan tarvinnut miettiä. Ja onnea, sulla on jo nyytti sylissä! :)

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Juuri noin. Ja jos ei meinaa lähteä liikkeelle, juo vettä (kylmää ) ja mehua ja koita vähän käveleskellä ja hieroskella masua. :) Sit asetu makuulle johonkin hiukan kovemmalle alustalle, kuulemma mieluiten vasemmalle kyljelleen.

Kiitos vinkeistä :) on niin kuutamolla kun esikoisen kohdalla ei koskaan tosiaan tarvinnut miettiä. Ja onnea, sulla on jo nyytti sylissä! :)

Kiitos. :) ...itse asiassa vauva päätti syntyä 3 päivää tuosta synnärikäynnistä. Hyvä niin, olisi muuten mennyt käynnistykseen tuon veden vähyyden vuoksi.

Kateeksi kävi mullakin niitä, jotka valitteli loppuun asti jatkuvaa mylläystä. Mulla papu oli alkuun tosi aktiivinen, mutta loppua kohti tuli enemmän ja enemmän noita "laiskoja" päiviä.

Hauskaa loppuodotusta, ei ole pitkä matka enää. :D

Alkuperäinen kirjoittaja halvalla ei saa hyvää:
juu tunti ja kymmenen liikettä... btw jos kaikki ok niin pääsetkö torstaina meille... ?

Ai hitto mä oon unohtanut vastata sulle. En pääse silloin tulemaan, mulla on tentti seuraavana aamuna ja pakko istua nenä kiinni kirjassa.

juuri sain ohjeet äpolilta ja niissä sanotaan et puol tuntia ja 5liikettä jos ei liiku niin jatkaa toiset puol tuntia. eli siis tunnissa 5 liikettä oli niissä ohjeissa. ja sit sanottiin et jos se ei sillonkaan liiku niin juoda/syödä jotain makeaa ja jatkaa sitten. Ja aina samaan aikaan vuorokaudesta tehdä ja mieluiten sillon kun se yleensä on hereillä ollut.

juu tunti ja kymmenen liikettä... btw jos kaikki ok niin pääsetkö torstaina meille... ?

Ai hitto mä oon unohtanut vastata sulle. En pääse silloin tulemaan, mulla on tentti seuraavana aamuna ja pakko istua nenä kiinni kirjassa.

oukei, onnea tenttiin! ps jos jotain haluat niin onnistuu tilata mun kautta ;)

Nyt ei kykene... mä oon niiiiiin persaukinen ettei mitään rajaa :D Mut pitäis muuten treffata! Oltiin Aksun kans kipeenä tossa pitkään ja sit oltiin lomalla

Nyt ei kykene... mä oon niiiiiin persaukinen ettei mitään rajaa :D Mut pitäis muuten treffata! Oltiin Aksun kans kipeenä tossa pitkään ja sit oltiin lomalla

meillä ollaan kans oltu kipeinä... nyt onneks alkaa näyttään jo valosammalta.. :) laitellaan viestiä.. oon tän vkon kotona, ens vko ma-la illat töissä...

Yhteistyössä