Liikkeet ei tunnu (rv 21+4)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hiemanhuolestunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hiemanhuolestunut

Vieras
Olen rv 21+4 menossa, mutta liikkeitä en ole tuntenut kuin muutaman kerran rv 19 lähtien. Viimeksi tunsin jotain "poksahtelua" viikko sitten, mutta en enää sen jälkeen. Istukka minulla on edessä. Rakenneultrassa pari päivää sitten sikiö näytti normaalilta ja oli kasvanut hyvin, mutta piti herätellä aikalailla oikeiden kuvakulmien saamiseksi. Kätilö kysyi olenko tuntenut liikkeitä ja ei kummemmin reagoinut, kun vastasin että en ole.

Onko muita, jotka ovat alkaneet tuntea päivittäisiä liikkeitä tosi myöhään?

Istukka tekee sen ettet tunne liikkeitä kovin hyvin. Tunnet kyllä kun vatsa vielä kasvaa. Onko ensimmäinen raskaus? Voitjan syödä makeaa ja mennä vas kyljelle makuulle ja kuulostella niin saatat tuntea :)

Potkut voi tuntua omituisissakin kohdissa, ettei osannut välttis erottaa suolen murinoista eka.. :) Mun vaavi (rv23+5) potkii useimmiten oikeaan kylkeen, nyt ihan viimeisimmän viikon aikana on pyörinyt enemmän ja potkuja satelee moneen suuntaan. Eihän kaikki vauvat oo kovin vilkkaita muutenkaa, jospa sun masussa vaan majailee mukavuudenhaluinen pikku pötköttelijä :)

Yhteistyössä