liikkeet ja sukupuoli...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja leijona76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

leijona76

Aktiivinen jäsen
01.06.2007
41 103
3
36
Onko joku havainnut eri sukupuolten välillä eroa aktiivisuuden suhteen odotusaikana? Rupesin miettimään kun tämä veijari on todella aktiivinen, tunkee ja heiluu ja potkii kamalasti. Miehelle kaverit selittämään kuinka poika on tällainen ja tyttö sellainen kiltti. Siskon toinen tytär oli juuri samanlainen vauhtiveikko, äidin massu vain heilui ja myrskysi kun neiti riehui. Itse taas olen ollut luulossa että vauvan temperamentti vaikuttaa eikä sukupuoli, onhan niitä rauhallisia pojissakin. Nyt rv 31+1 ja raivotarjonnassa ollut jo muutamia viikkoja, peppu sitten mukavasti pyörii ylävatsalla ja kova tunkemaan luihin raajoillaan.

Ainakin oma poikani oli mahassa todella rauhallinen. Samaa mieltä kuin sinä; kysymys on temperamentista eikä sukupuolesta =) Poikani oli myös synnyttyään hyvin rauhallinen, aina siihen asti kunnes oppi kävelemään. Sen jälkeen ei ole tainnut pysähtyä kertaakaan ;)

Meillä poika oli vatsassa rauhallinen ja sitä oli kyllä vauvanakin. Ystävilläni juuri tytöt ovat olleet vatsassa poikia vilkkaampia. Kyllä se taitaa ola se temperamentti joka vaikuttaa, ei sukupuoli ;)

Mulla ennestään kolme poikaa. Esikoisesta en oikein enää muista :ashamed: no onhan siitä yli 14v aikaa. Keskimmäinen melskasi mielettömästi ja oli vauvanakin aikasta levoton lapsi. Kuopus taasen masussa rauhallinen ja rauhallinen oli vauvanakin. Saas nähdä mikä tää tuleva on. Meno ja meininki on ainakin kova :) Tyttöä on veikkailtu mutta en luota siihen.

Mulla 3 poikaa ja sellaista mylläystä niillä on ollut, ei siis kunnon napakoita potkuja ollenkaan!
Nyt on vain lähes potkuja, löyntejä, mutta viikkoja vasta 17+6, että katsellaan vähän ajan päästä asiaa uudelleen =)
Poikaa kyllä muuten itse veikkaan ;)

Yhteistyössä