liikkeistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hei

Vieras
Kiinnostais ihan tietää että millä viikoilla olette tunteneet lapsen liikkeet ensimmäisen kerran?? itselläni viikko 16 meneillään ja odottelen jos vaikka tässä piakkoin tuntisi! tai ehkä parin viikon päästä.

Heip!

Minä tunsin viikolla 17. Oli ihanaa pientä koputtelua yhtenä aamuna kello viisi...kiva herätys. Joka päivä niitä ei sitten tuntenutkaan, ei tarvitse olla huolissaan. Nyt vaunuissa nukkuu 7 viikon ikäinen tyttövauva!
Ihanaa odotusaikaa sinulle!

Ensimmäistä lasta odotan, ja liikkeet taisin tuntea viikolla 17, mutta sillon en tiennyt niitä liikkeiksi vaan vasta viikolla 20 kun tuntuivat vahvempina! Joskus viikolla 22 tunsin mahan päältä... Nyt viikkoja 27+3. Onnea odotukseen!! :)

+16 viikon jälkeen alko pikkusina pulputuksina tuntumaan jotain ja +20 jälkeen rupes tuntumaan paremmin.. pulputukset voimistuivat liikkeiksi :) mukavia hetkiä masun kanssa!

voi ihanaa, siis pian voi tuntea.. Oon alkanu nyt niin paljon kuulostelemaan sitä vatsaa että jo kuvittelen liikkeitä. Jokainen ilmavaiva ja muut niin heti hysteerisenä miehelle että nyt ehkä tuntu.. no joo, ei niitä oikeita vielä ole kuiteskaan ollu.. Iloisia odotuksia kaikille!

Olen nyt rv 18+4 enkä ole vieläkään tuntenut liikkeitä :( Viikonloppuna aloin kyllä tuntemaan sellaista pientä kutitusta, ihan kuin olisi elohiiri vatsassa. Miltä ne liikkeet sitten tuntuu?

Oliskos ollut viikolla 16+ kun alkoi tuntua siltä kun ilmakuplia olisi puhalleltu mahan sisällä kohti pintaa. Ja kutitti.
Viikolla 18+ tuntui ensimmäiset kunnon liikkeet. Ja viikolla 21 masun päältäkin tuntui.

ja mulla tuntemukset ei olleet missään vaiheessa mitään hipaisuja. 15+0 liikkeet tuntuivat ilmakuplilta jotka kävivät pinnassa, myös vauvan asettuminen toiselle puolelle kohtua näkyi mahan nousemisena toispuoleiseksi.
Vikkosta 16+4 eteenpäin liikkeet ovatkin olleet jo kunnon potkuja ja tuntuneet niin sisältä kun ulkootakin

Jos kuplintaa ja hipaisuja ei lasketa (kun en niistä ihan varmaksi osannut silloin sanoa, että mitä on:)), niin ekat ihan selvät potkut tuontui viikon 18 tienoilla. Kuplia ja pieniä nykimisiä tuntui jo joitain viikkoja ennen.

Yhteistyössä