Miks mun vauva on niin hiljanen?=( Millon vauvan potkut pitäis voimistua...?Huolettaa lääkkeen takia...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Multakussuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Multakussuu

Aktiivinen jäsen
19.03.2008
1 312
0
36
Liikkeet alkoi tuntumaan ihan 16 viikon alku päivinä,ne tuntui niin ettei voinu erehtyä mutta sen jälkeen silloin tällöin ihan pieniä hipaisuja vain. :(

Oonkohan mä turhaan huolissani?uudelleen synnyttäjä olen,seitsemäs raskaus..

Mietin vain kun aloin syödä rv 14 Sepramia 20mg annostuksella,siinä kielletään käyttö raskaus aikana mutta lääkäri sanoi että sitä käytetään raskaus aikoina ja minun tulee syödä niitä lääkkeitä ainakin läpi raskauden.

Eihän ne oo vaan mitään tehny vauvalle...huolettaa.Vai millä viikoilla ne potkut pitäis voimistua ja tulla ns.sännöllisesti?Nyt kun saattaa kerran päivässä tuntua hetken muutama pieni hipaisu.Rv 18+ jotain nyt siis meneillään.

Normaalia, mulle on käynyt noin joka raskaudessa. Kun kohtu kasvaa, vauva saa tilaa liikkua ja ei siis yllä potkimaan ihan joka paikasta ja potkut tuntuvat erilaiselta paksun nahkan läpi. Älä huoli, pian ne liikkeet taas tuntuu. En usko et Sepram mitään aiheuttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti X:
Normaalia, mulle on käynyt noin joka raskaudessa. Kun kohtu kasvaa, vauva saa tilaa liikkua ja ei siis yllä potkimaan ihan joka paikasta ja potkut tuntuvat erilaiselta paksun nahkan läpi. Älä huoli, pian ne liikkeet taas tuntuu. En usko et Sepram mitään aiheuttaa.

Ihana kuulla lohduttava mielipide,kiitos! :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja reropera:
Vauvasi voi todella potkia nyt selkään päin ja silloin niitä ei tunnu.. Joskus 20 viikolta eteenpäin luulen olevan säännöllisempää niiden liikkeiden tunteminen..

Joo,no mulla on vielä reippaasti taaksepäin kallistunut kohtu joten ehkä silläkin vois olla vaikutusta asiaan...innolla oottelen että pienen liikkeet alkais tuntua paremmin. =) :heart:

Niin ja jos yhtään lohduttaa, niin mulla on taas sama homma. Nyt rv 16+5 ja liikkeet laimistuivat viikko sitten. Nyt tulin äsken neuvolasta ja ihan hyvin kuuluivat sydänäänet.

:hug: Kiitos! :heart: Ehkä tää on siis ihan normaalia ja turhaan täälä tärisen.. :D Ei vaan muista enää edellisistä odotuksista miten on sillon ollu ja täältä onneksi aina löytyy muutama joka jakaa omat kokemuksensa. :heart: :)

Kuumimmat

Yhteistyössä