Liikuttuuko teidän pienet lapset lastenohjelmien surullisista kohdista???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Meidän vähän päälle 3 v poika liikuttuu ihan kyyneliin, jos joku lastenohjelmissa vaikka itkee tai on loukannut itsensä tai eksynyt tai jotain muuta tuollaista vähän surullisempaa tai ikävämpää. Poikaa ei saa katsoa silloin ollenkaan eikä saa lohduttaa eikä mitään. Nää ohjelmat on ihan jotain kakkoselta tulevia tai sit sellaisia, joissa ikärajasuositus on sallittu tai se 3 v. Pinokkio oli hänelle niin suuri järkytys, että hän meni itkee pitkäksi aikaa portaiden alle.

Mites teillä? Ja annanko hänen katsoa, kun hän liikuttuu ja hänelle tulee ikävä olo hetkeksi?

[QUOTE="vieras";21950920]Meidän vähän päälle 3 v poika liikuttuu ihan kyyneliin, jos joku lastenohjelmissa vaikka itkee tai on loukannut itsensä tai eksynyt tai jotain muuta tuollaista vähän surullisempaa tai ikävämpää. Poikaa ei saa katsoa silloin ollenkaan eikä saa lohduttaa eikä mitään. Nää ohjelmat on ihan jotain kakkoselta tulevia tai sit sellaisia, joissa ikärajasuositus on sallittu tai se 3 v. Pinokkio oli hänelle niin suuri järkytys, että hän meni itkee pitkäksi aikaa portaiden alle.

Mites teillä? Ja annanko hänen katsoa, kun hän liikuttuu ja hänelle tulee ikävä olo hetkeksi?[/QUOTE]

Anna kattoa vaan. Lapsi oppii siinä tunteista ja siitä että se ei oo vaarallista vaikka välillä tulee surkuolo.

Meillä herkkä lapsi,5-vuotias.
Tänään aamulla itki kun katsoi anniina balleriinaa kakkoselta.Olen antanut katsoa ikäiselleen sallittuja ohjelmia,mun mielestä merkki empatiakyvystä.

Tää alkoi joskus siinä kun oli noin 2 v 8 kk ikäinen. Nyt on 3 v 3 kk vanha.

Muistan kyllä itse, kuinka itkin lastenohjelmien takia, esim. pieni tulitikkutytön kuolema lopussa oli ihan kauhea ja mä itkin silmäni päästä joskus 6 vuotiaana. Ja muutenki ne ohjelmat liikutti mua tosi paljon. Mutta että noin nuorena. Onko tyypillistä?

Tää alkoi joskus siinä kun oli noin 2 v 8 kk ikäinen. Nyt on 3 v 3 kk vanha.

Muistan kyllä itse, kuinka itkin lastenohjelmien takia, esim. pieni tulitikkutytön kuolema lopussa oli ihan kauhea ja mä itkin silmäni päästä joskus 6 vuotiaana. Ja muutenki ne ohjelmat liikutti mua tosi paljon. Mutta että noin nuorena. Onko tyypillistä?

Mä uskon että on lapsikohtasta enemmän kuin ikäkohtasta.