A
ap
Vieras
on niin mitta täynnä PAMia että eroan siitä paskasta. YTK:hon meinasin liittyä, täytyykö aloittaa ihan alusta kerryttämään päiviä jne?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja liittoutukaamme:Mulle on vähän epäselvää, että kuulutaanko liittoon pääasiassa ammatin vai koulutuksen perusteella? Siis onko yleistä vaihdella liittoa työtä vaihtaessa, vaikka koulutus säilyy tietystä samana....?
Alkuperäinen kirjoittaja liittoutukaamme:Mulle on vähän epäselvää, että kuulutaanko liittoon pääasiassa ammatin vai koulutuksen perusteella? Siis onko yleistä vaihdella liittoa työtä vaihtaessa, vaikka koulutus säilyy tietystä samana....?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:jos vaihdat liittoa niin kaikki keräämäsi päivät siirtyy mutta jos vaan lopetat pamissa ja uudestaan liityt ytkhon niin päivät ei kulje mukana.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja liittoutukaamme:Mulle on vähän epäselvää, että kuulutaanko liittoon pääasiassa ammatin vai koulutuksen perusteella? Siis onko yleistä vaihdella liittoa työtä vaihtaessa, vaikka koulutus säilyy tietystä samana....?
liittoa voi pitää samana aina jos haluaa mutta jos vaihtaa alaa niin sitten liitosta ei välttämättä saa asiantuntevaa apua jos olet ollut vaikka palvelu alalla ja olet ollut pamissa ja sitten muuttanut vaikka metallialalle niin eivät tiedä tarkkaa metallin työehdoista jne.
Alkuperäinen kirjoittaja muija:liittoon kuulumisesta ei ole mitään hyötyä. ytk on hyvä valinta
Alkuperäinen kirjoittaja muija:liittoon kuulumisesta ei ole mitään hyötyä. ytk on hyvä valinta
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:jos vaihdat liittoa niin kaikki keräämäsi päivät siirtyy mutta jos vaan lopetat pamissa ja uudestaan liityt ytkhon niin päivät ei kulje mukana.
väännätkö rautalangasta, en tajua... :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja muija:ytk:ssa olemisessa säästää kalliit jäsenmaksut ja työttömyyden kohdatessa saa kuitenkin ansiosidonnaista päivärahaa.
liittoon kuulumisesta ei ole mitään hyötyä. ytk on hyvä valinta