Liiveistä puheen ollen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eräs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eräs

Vieras
Mitä olette mieltä rintojen muotoilu/suurentamis leikkauksista?

Itse ajattelin ennen että mitä sitä korjaamaan mitä luoja on luonut.
Tällä hetkellä olen valmis lähtemään korjausleikkaukseen.
Rintani ovat neljän lapsen imetyksen jälkeen aivan kamalan näköiset. Imetyksen aikaan ovat olleet kuppikokoa D ja aina palautuneet takaisin pieniksi. Varsinkin toinen rinta.
Eli rinnat ovat aivan eri paria. Kun ostan liivejä ja sovitan niin toiseen rintaan saattaa olla sopiva koko niin toiselle sitten aivan liian iso. Ja kun taas toiseen on sopiva koko niin toista puristaa.
Tämä on siis äärimmäisen ärsyttävää ja joka päiväistä harmia.
Toisekseen sitten toinen katsoo länteen ja toinen itään.

Tämän vuoksi olen alkanut säästää rahaa että voin ottaa keittosuolaliuos implantit. Tarkoitus ei todellakaan ole ottaa mitään kamalia lolloja vaan ihan b-kupin varustus.

Minusta leikkaus on ihan hyväksyttävää (jos nyt pitää muiden mielipidettä kysyä moisessa asiassa.Minä EN kysyisi ) jos korjausleikkauksella saat paremman itsetunnon.Näkyyhän se ihmisestä päällepäin jos ja kun se on tyytyväinen itseensä ja elämäänsä.
Joten jos olet vakavasti harkinnut, niin paa mennen :) .

Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:
Mä en halua mihinkään leikkaukseen. Ne sattuu.

Luin että just toi keittosuolaliuos implantti leikkaus on pienempi ja ei niin kivulias. Että sen jälkeen voi mennä jo parin päivän päästä töihin.

Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:
Mä en halua mihinkään leikkaukseen. Ne sattuu.

Luin että just toi keittosuolaliuos implantti leikkaus on pienempi ja ei niin kivulias. Että sen jälkeen voi mennä jo parin päivän päästä töihin.

No joo, mutta mä olen kokeillut erinäisiä leikkausoperaatioita, en tosin mitään rintaleikkauksia ja ei ne koskaan mukavilta tunnu edes silloin kun jotain pientä tehdään josta paranee nopeasti. ja kun voi vielä tulla ikäviä pieniä sivuvaikutuksia kuten tunnottomuutta ja ainakin naamassa on aika ikävää jos pienissä pintaverisuonissa on ongelmia, pakkanen tuntuu nyrkiniskulta naamaan :|
Joten mä en lähtisi leikkelemään mitään ilman lääketieteellistä syytä koska mä en halua niitä kipuja sun muuta. sama mulle mitä muut tekevät, jos haluaa jotain leikkauttaa niin ihan vapaasti, ei se multa ole pois :)

Mulla on vasta yks lapsi, mutta miettinyt olen, että korjauttaisin rintani, kun lapsia on sopiva määrä. Mun naisellisuus ja itsetuntokin (?) on jossain määrin riippuvainen rinnoista (olipas hyvin sanottu...) - ts. haluan olla tyytyväinen itseeni naisena ja rintojen koko vaikuttaa siihen. Rahaa en ole säästänyt tai miettinyt, millaisia haluaisin tms.

Yhteistyössä