Liivinsuojista (pestävistä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kesä82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kesä82

Jäsen
31.08.2004
612
0
16
On ehkä vähän väärä osio, mutta mie nyt nopeesti aattelin kysästä täältä...

Liivinsuojat on kohta taas ajankohtasia ja esikoisen kanssa mie käytin noita kertakätyttösiä. Mutta mites nuo "kestot" niissä? Eikös niitä myydä ihan marketissa? Muistaako joku mitä ne siellä maksaa? Monetko on ollu tarpeen (riippuu tietysti maidontuotannosta ja vuototahdista, mutta noin)?

Itsellä nyt toisen lapsen kanssa ollut pestävät, ihan Prismasta ostettu neljän kpl:n pakkaus siinä vitosen hujakoilla. Tosi hyvät, pysyvät ainakin minulla paremmin paikoillaan ja imevät paremmin maidon. Mulla kaksi neljän pakkausta, riittää oikein hyvin.

Mulla kastui heti pestävät suojat ja paidan etumusta läpimäräksi.
En tiiä oisko sellasia pestäviä missä ois muovi välis niin ei tulis paidan läpi. Mulla meni sit kertiksiakin n.20paria/vrk. Kun tisut vuoti kuin hanat.Siis en tiiä mitkä ois hyvät kantsii vertailla.

Mä oon aatellu kans tos kuukauden päästä ainakii kokeilla noita kestoja! Ku viime kerralla meni niitä kertakäyttösiä niin hirveesti et loppujen lopuks ois varmaan ollu ne kestot miljoonakertaa halvemmat.

Hintaa en kyllä muista tarkkaan mut muisteleisin laskeneeni et kahen kertiksen hinnalla sai paketin kestoja jossa oli 5paria suojia. saatan muistaa väärinkii... :)

Yhteistyössä