Likalla meni sitte pahasti sukset ristiin kämppäkaverin kans.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HippuTAR

Vieras
Tänään pitäis mennä muuttamaan sitä toiseen kämppään. Kiva ku sattu samaan kämppään se ainoa luokkakaveri jonka kans likka ei tuu toimeen.
Ei vaan millään jaksais.

Siis onko kyse normi teineistä, jostain erityislapsista, vai mistä? Jos ihan normi ihmisiä ovat, niin mun mielestä on syytä opetella tulemaan toimeen, mutta jos on jotain erityislapsia niin siinä tapauksessa en kuormittais lisää vaan uutta kämppää katsoisin.

muistan miten ensimmäisen kämppikseni kanssa ei tultu toimeen,hän ihannoi natseja ja oli henkeen ja vereen heidän kannattajansa, minä taas...no,en ihannoinut heitä ja en jaksanut kuunnella hänen juttujaan paria kuukautta kauempaa.muutin toisen kämppiksen seuraksi ja hän olikin sitten ok, asuttiin kolme vuotta kimpassa.
ymmärrän siis täysin miten siinä kärsii kaikki jos ei vain kemiat kohtaa.

• Tykkää
Reactions: HippuTAR
No toi sen kämppäkaveri haukkuu likkaa, meluaa kahteen asti yöllä, ei siivoa jälkiään yhtään.
Oon tähän asti sanonutkin että yrittää vaan tulla toimeen ja on vaikka mahdollisimman vähän tekemisis sen kans. Mutta ei se paljo auta ku toinen kulkee peräs ja suu käy koko ajan.

No toi sen kämppäkaveri haukkuu likkaa, meluaa kahteen asti yöllä, ei siivoa jälkiään yhtään.
Oon tähän asti sanonutkin että yrittää vaan tulla toimeen ja on vaikka mahdollisimman vähän tekemisis sen kans. Mutta ei se paljo auta ku toinen kulkee peräs ja suu käy koko ajan.

Ilmeisesti joku opiskelija-asunto koska ei ole kämppistä voinut valita. Minä ilmoittaisin sinne säätiölle tms mikä onkaan, että tällainen tapaus. Ei tollaista voi hyväksyä.

Säännöt ne on asuntoloissakin, joten valitusta eteenpäin. Ei kannata noin vain lähteä, sillä seuraava kämppis voi olla pahempi. valitusta menemään ja tuskin niitä asuntoja noin vain voi vaihdella.

Noi on vanhoja opiskelija-asuntoja mutta nykyään kunnalla vuokrattavana.

Toisen kämppiksen kans ei oo mitään ongelmia mutta tää yks haukkuu sitä toistakin, siis likalle mutta niin kovaan ääneen että varmaan kuulee se haukkumisen kohdekin. Haukkuu kaikkia muitakin.

Lisäksi mä epäilen että sillä on jonkinsortin mielenterveysongelma kun puhuu itekseen koko ajan. En ensin uskonu vaan luulin et likka liioittelee mutta ku olin sielä käymäs ja se tuli eteiseen laittamaan hiuksiaan niin koko sen n. 10 min. puhui itekseen. Ei taida teini-ikäiselle olla ihan normaalia.

[QUOTE="vieras";29048210]Säännöt ne on asuntoloissakin, joten valitusta eteenpäin. Ei kannata noin vain lähteä, sillä seuraava kämppis voi olla pahempi. valitusta menemään ja tuskin niitä asuntoja noin vain voi vaihdella.[/QUOTE]

Voi vaihtaa, asia on jo sovittu. Ja pääsi sellaseen kämppään jossa on kaks jo kaveriksi muodostunutta tyttöä.

Yhteistyössä