V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sä tosiaan taidat tykätä tuosta nimesta.George.
Komia nimi!Sä tosiaan taidat tykätä tuosta nimesta.
Lilia Lydia Lötjönen, hmmmm. Toivottavasti tulee vähintään yhtä paljon älliä tokariinki.Lydia
Mä aattelin lyytistä lilia lydia lyytinenLilia Lydia Lötjönen, hmmmm. Toivottavasti tulee vähintään yhtä paljon älliä tokariinki.
Olet vielä hyvässä paikassa kun tyttö on noin nuori. Nyt piät varmuudeks aina muutaman kerran enemmän sylissä ja kainalossa.Mä aattelin lyytistä lilia lydia lyytinen . Oliko sun lapset menossa lukioon? Tyttö sai matikan kokeesta 29.5/30 jee. Ainoo et se kiirehtii ku haluaa olla jostain syystä nopein. Sanoin et kyl voi ne tehdä rauhassa ni tulee vähemmän virheitä. Nyt se oli menossa yliopistoon. Yhes vaihees halus omistaa kaupan et voi uida karkki meressä. Ach hienoo seurata kyl tytön kasvua vaik se aiheuttaa haikeuttakin. Onko sulle aiheuttanut koskaan niin et kun lapsi puhuu ni se tuntuu hyvälle ku sen ääni on niin heleä sit tulee se surullinen olo kun kasvaa ja se lapsen heleä ääni katoaa historian hämäriin
Joo mä vielläkin pussaan tyttöö otsalleOlet vielä hyvässä paikassa kun tyttö on noin nuori. Nyt piät varmuudeks aina muutaman kerran enemmän sylissä ja kainalossa.
Muistan juu nuo haikeudet ja tippa linssissä katselin kun tallustelivat ulkosalla käsikädessä, veli piti aina hyvää huolta siskosta! Onneksi on videot ja valokuvat jotka todistavat monia ihania hetkiä ja tapahtumia.
Kuvaa niin paljon kuin vaan voit! Yksikään kuva ei ole turha.
Nyt ovat tosiaan teini-ikäisiä ja kuviot ovat sellaiset, että eivät istu enää sylissä ja poikaa hävettää halailla äitin kanssa julkisilla paikoilla, jos kaverit sattuu näkee ni kääk!
Poika ilmeisesti menee kaksoistutkinnolla ja tyttö mahd. alkuun pelkällä lukiolla, tytöllä on vielä aikaa miettiä. Armeijaan menevät molemmat.