Lily Allenilla selluliittii en voi uskoo tätä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja =(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo, saa kai sitä olla....Mut jos tyttö on esiintyvä artisti ja ilmeisen nuori, niin miten ihmeessä se on saanut takamuksensa jalkansa tuohon kuntoon? Kun muuten on kuitenkin ihan kiinteä ja sitten alavartalo tuollainen. Edes minä, tavallinen 26-vuotias pulliainen, joka ei harrasta juurikaan liiikuntaa tai syö kovin terveellisesti, en omista tuollaisia sellukasoja...

ompa aika paljon kyllä... kenties valaitus ja kuvakulma tehny tepposet.. Mulla on vähän sellua ja jossakin valossa se näkyy tosi selvästi, toisesta kulmasta ei ollenkaan. Aurinko on myös petollinen paljastamaan kun oikeasta kulmasta paistaa iholle.. :/

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
ompa aika paljon kyllä... kenties valaitus ja kuvakulma tehny tepposet.. Mulla on vähän sellua ja jossakin valossa se näkyy tosi selvästi, toisesta kulmasta ei ollenkaan. Aurinko on myös petollinen paljastamaan kun oikeasta kulmasta paistaa iholle.. :/

Joo, toi on kyllä totta, että valaistus saa aikaan aika häijyn efektin joskus. Huomaa itsekin esim. sovituskopissa, jos on tietynlaiset valot, vaikka mullakaan ei paljon sellua ole, mut kopissa näytän tosi pahalta.

Yhteistyössä