Limakalvojen kuivuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nina

Vieras
Laitoin tonne vauva ja parisuhde-puolellekin gallupin,muttei vastauksia kuulu,niinpä kyselen täälläkin. kuinka kauan teillä on kestänyt että limakalvot on taas normaalit synnytyksen jälkeen? mulla imetyksestä 3 ja puol kuukautta,synnytyksestä puoli vuotta ja olen ihan rutikuiva,yhdyntä ei onnistu ilman liukuvoidetta.

limakalvot oli rutikuivat koko imetyksen ajan, jota kesti puoli vuotta. lopetuksen jälkeen meni noin kuukausi kun limakalvot olivat normaalit ja seksi onnistui ilman liukkaria.

Ilmeisesti pitää käydä apteekista hakemassa niitä jotain pillereitä,mistä pitäisi olla apua kuivuuteen... mulla kun on nyt halut lähteny kokonaan tai ei halut mut ei huvita ku koen epäonnistuneeni niin täysin. ei toi liukkarikaan oikeen nappaa..

Jännä juttu. Mulla just toisinpäin. Ennen synnytystä kärsin kuivuudesta ja nyt synnytyksen jälkeen olen jatkuvasti märkä ja halutkin on jopa suuremmat kuin ikinä. Touhut aloitettiin 7 viikkoa synnytyksestä kun vuoto lakkasi ja tahti siitä lähtien ollut vähintään 2 krt viikossa mutta välillä jopa pari kertaa päivässä kun jatkuvasti vaan tekee mieli... Alussa tosin väsy ja se että olin henkisesti kiinni vauvassa verottivat seksielämää, mutta noin 6 kk tienoilla ei vauvan läsnäolo haitannut henkisestikään omaan puolisoon keskittymistä. Jännä että miten tää voi näin vaihdella. Saa nähdä mitä käy toisen jälkeen, ikävä jos sen jälkeen kuivuus iskee täälläkin.

Mulla kävi samanlailla kuin Mintullakin. Nyt on sitten synnytyksen jälkeen jatkuvasti kosteempi kuin koskaan ennen. Ihanaa kun voi aloittaa sekstailut samantien eikä tarvi enää liukkareiden kanssa sähläillä tai muuten yrittää työn ja tuskan kans kostua. Muutenkin kun aikasemmin olin erittäin tiukka niin nyt alatiesynnytyksen jälkeen paikat on kuulemma juuri sopivat :) Synnytyksestä 4kk.

Synnytyksestä on pitkä aika.. Mutta muistan tuon "kuivan kauden" joka päättyi heti kun uusi, nykyinen mieheni astui kuvioihin.. Mulla taisi siis vain olla haluttomuudesta johtuvaa.

Yhteistyössä