limejuustokakku pakastimeen=turhaa hömpötystä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hää

Vieras
mulla ohje kyseiseen kakkuun ja ohjeen lopussa sanotaan että laita pakkaseen ja hieman ennen tarjoilua pois..

olen joitakin juustokakkuja tehnyt enkä ole koskaan laittanut pakkaseen vaan jääkaappiin.

kannattaisiko se kakku laittaa pakkaseen? synttäreille toi kakku ois tulossa eli haluisin et onnistus mahd hyvin :) eli jos pakkasessa tulee parempi ni sinne siis?

Siis teetkö kakun samana päivänä kun tarjoat? Jos teet niin sitten sen saa nopeasti hyydytettyä pakastimessa (oletan että tulee liivatetta tuohon kakkuun) Jos tarjoat seuraavana päivänä vasta niin laittaisin jääkaappiin hyytymään.

tänään teen ja huomenna tarjoan. Ja tulee juu liivatetta kakkuun. Mut jos annan yön yli olla pakastimessa niin mites paljon aikasemmin mun pitää ottaa se kakku sulamaan? huomenna klo 15 pitäs olla tarjoamiskelpoinen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
tänään teen ja huomenna tarjoan. Ja tulee juu liivatetta kakkuun. Mut jos annan yön yli olla pakastimessa niin mites paljon aikasemmin mun pitää ottaa se kakku sulamaan? huomenna klo 15 pitäs olla tarjoamiskelpoinen.

Ajattelis että riittäis jos otat kakun pakkasesta muutaman tunnin ennen tarjoilua.

Yhteistyössä