Linda Lampenius hehkuu 8. kuulla, katso!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihan fani!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pieni oli masu. Häiritsi tolla videolla kun se pelkäs huulipunan menevän hampaisiin ja imeskeli koko ajan niitä ylähampaitaan...
Mä katoin kans heti, että sillä on botoksia naamassa!

Kivat hiukset! Eikös siitä vauvasta tule Olivia?

Alkuperäinen kirjoittaja Annelle:
No toi kaks päivää laivalla on hiukan liioittelua. Pääseehän laivalla yölläkin jolloin voi ainakin yrittää nukkua. Eikä Ruotsinlaivat ole alkuviikosta täyteenbuukattuja, harva lähtee risteilylle enää niin lähellä joulua.

Joulun alla laiva on ihan täynnä, kokemusta on :) Ja se onkin ihanaa raskaana olevalle nukkua laivan sängyissä! ;)

Eiköhän ole aika turha aihe tämä nyt.. Ei halua matkustaa, ei halua ottaa turhia riskejä. Ja se siitä.

Huvitti kun kertoi että käy mammajoogassa ja raskauspilateksessa ja treenannut hengitystekniikkaa...kuvittelee ilmeisesti sitten synnyttävänsä kauniisti ja tietyssä asennossa ja tietynlaisesti hengittäen,
se on kyllä ihan toista kun oikeesti synnytetään !

Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Pieni oli masu. Häiritsi tolla videolla kun se pelkäs huulipunan menevän hampaisiin ja imeskeli koko ajan niitä ylähampaitaan...
Mä katoin kans heti, että sillä on botoksia naamassa!

Kivat hiukset! Eikös siitä vauvasta tule Olivia?

No mä jo ihmettelin että mitä ihmettä se koko ajan sitä suutaan jotenkin väänteli,tosi ärsyttävän näköistä. Hiukset olivat kyllä ihan ok.

Alkuperäinen kirjoittaja luin jutun:
Huvitti kun kertoi että käy mammajoogassa ja raskauspilateksessa ja treenannut hengitystekniikkaa...kuvittelee ilmeisesti sitten synnyttävänsä kauniisti ja tietyssä asennossa ja tietynlaisesti hengittäen,

Tunnen aika monta maija meikäläistä jotka myös ovat käyneet noissa raskausjoogissa sun muissa ja treeneilleet hengitystekniikoita. Kyllä he silti tiesivät jokainen ettei synnytys välttämättä menee niin kuin suunnittelee. Saattaa sen siis tietää Lindakin.

Alkuperäinen kirjoittaja luin jutun:

Niinhän Lindakin sanoi, että sen näkee vasta sitten synnytyksessä, miten menee. Ihme tulkinta, että "kuvittelee ilmeisesti sitten synnyttävänsä kauniisti ja tietyssä asennossa ja tietynlaisesti hengittäen", kun kertoi käyvänsä mammajoogassa ja -pilateksessa. Minä ajattelin heti, että hienoa, kun haluaa pitää itsensä hyvässä fyysisessa ja henkisessä kunnossa ja valmistautua parhaansa mukaan synnytykseen. Tuntuu kuin suuri osa odottavista äidistä vain mässäilee ja laiskottelee ja paisuu, kyllä se on lapsenkin edun mukaista pitää raskausaikana omasta itsestään hyvää huolta, heijastuu lapseenkin äidin hyvinvointi.

Ja kaunis, todella kaunis. Nyt sen tajusin selvästi, miten paljon kuvat voivat valehdella, koska Lindasta olen ihan lähiaikoinakin nähnyt kuvia, joissa on aika kamalan näköinen, ja vaikuttaa ihan normaalikuvalta.

Onko se tosiaan jo noin pitkällä. vasta äskenhän se hehkutti plussattuaan. :D
Ihana, ihana. Vanha jääräkin tässä heltyy helliin ajatuksiin.. :heart:
P. S. en ole kännissä. :laugh:

Olin katsomassa tota Julkonserten 08 -konserttia Tukholman Cirkuksessa, ja aika hyvä mieli tuli, kun Suomen tyttö sai illan parhaat aplodit ja suosionosoitukset :D Soitti joululauluja, suomalaista tangoa ja Brahmsin kuuluisaa unkarilaista tanssia.. Ei tee kuvat oikeutta. Säteili ja Linda jos joku on karismaattinen esiintyjä.

Kyllä on vaikeaa niillä ihmisillä, jotka eivät syystä tai toisesta ole aidosti tyytyväisiä tai onnellisia itseensä ja elämäänsä..

Linda on kaunis, lahjakas, hän tekee työkseen sitä mitä rakastaa eniten, hänellä on menetyksekäs ura joka jatkuu edelleen, hän on naimisissa hyvän ja rakastavan miehen kanssa, perhellä on hyvät tulot ja unelmien koti järven rannalla, suuri rakastava perhe ja ystäviä ympäri maailmaa, Linda on sinut menneisyytensä kanssa ja osaa elää tehtyjen virheiden yms kanssa, hän on aidosti vilpitön ja välitön, elämässä on hauskuutta ja naurua.. Ja kaikki tuo huolimatta kaikista valtavista itsetunto- ja syömishäiriö-ongelmista, rahavaikeuksista, kotimaassa kohdatusta pilkasta jne..

Maassamme on kasapäin yhtä hyviä viulisteja. Osa heistä on myös kauniita. Missä se pieni ero? Linda korostaa mielellään seksikkyyttään. Se ei sovi kaikille, mutta ehkä hänelle sitten. Jos kotimaassa on pilkattu, niin kyllä se tästä seksuaalisuuden ylikorostamisesta tietysti johtuu.

Yhteistyössä