M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:Nykyään monet lapset kasvaa isoiksi senkin takia, että äidit syö raskausaikana niin paljon sokeria. Ite olen huomannut, että monien julkkisten lapset (tällaisten hoikkien ja ulkonäöllä menestyvien) on pienenpiä. Kyllä mä ite voin rehellisesti sanoa, että pelkää suklaata ja limua vetämällä kasvatin kolmannesta lapsestani yli 4 kiloisen. Keskimmäisen aika söin taas huipputerveellisesti ja kevyesti ja lapsi oli nippa nappa 3 kiloinen rimppakinttu.
Alkuperäinen kirjoittaja niinpä niin:tuohan juuri on ihan palturia, kun eihän vauva ollut mitenkään erityisen pieni. So What's the point?!?!!??
Alkuperäinen kirjoittaja suunnilleen:Noin 3 kg olisi ollut laskettuna aikana, eli ihan normaaleissa mitoissa. Painoa ei la:n jälkeen enää kerry yhtä nopeaan kuin sitä ennen.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:että ikä on sektionpaikka?
Ei kai nyt sentään...
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Alkuperäinen kirjoittaja niinpä niin:tuohan juuri on ihan palturia, kun eihän vauva ollut mitenkään erityisen pieni. So What's the point?!?!!??
Voi hyvänen aika... Mietis kuinka pieni olisi ollut, jos vaikkapa viikolla 37 tai 38 olisi syntynyt. Kyl se on viikkoihin nähden pieni ollut.
!??!?!??!??!!?!?? Mikä noissa on pointtina?
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Alkuperäinen kirjoittaja niinpä niin:tuohan juuri on ihan palturia, kun eihän vauva ollut mitenkään erityisen pieni. So What's the point?!?!!??
Voi hyvänen aika... Mietis kuinka pieni olisi ollut, jos vaikkapa viikolla 37 tai 38 olisi syntynyt. Kyl se on viikkoihin nähden pieni ollut.
!??!?!??!??!!?!?? Mikä noissa on pointtina?
Alkuperäinen kirjoittaja kysyn vain?:Miten te tuosta voitte päätellä oliko kyse oikeasti hätä- vai kiireellisestä sektiosta?
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kovin vaativaa:Alkuperäinen kirjoittaja kysyn vain?:Miten te tuosta voitte päätellä oliko kyse oikeasti hätä- vai kiireellisestä sektiosta?
No ei siinä suuriakaan päättelylahjoja tarvita, kun lukee Hesarista, että Lampeniukselle on tehty HÄTÄsektio.
Alkuperäinen kirjoittaja kysyn vain?:Miten te tuosta voitte päätellä oliko kyse oikeasti hätä- vai kiireellisestä sektiosta?
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja kysyn vain?:Miten te tuosta voitte päätellä oliko kyse oikeasti hätä- vai kiireellisestä sektiosta?
Isän läsnäolo leikkaussalissa on vahva viite siitä, että kyse ei ole hätäsektiosta
Alkuperäinen kirjoittaja eipäs joopas:Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja kysyn vain?:Miten te tuosta voitte päätellä oliko kyse oikeasti hätä- vai kiireellisestä sektiosta?
Isän läsnäolo leikkaussalissa on vahva viite siitä, että kyse ei ole hätäsektiosta
Kyllä isä voi olla hätäsektiossakin mukana. Ainakin mulla oli mies mukana kun tiedettiin ettei vauvalla ole hätää vaan äidillä ja jotta mies sai ottaa vauvan heti vierihoitoon.
Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Kalat on vähän velttoja synnyttäjiä.