Linkitän tämän keskustelun tähän,ei se näin aina ole..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Enni äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Enni äiti

Vieras
http://kaksplus.fi/keskustelu/t982100

Minä esim.saan kuussa vain lapsilisän sekä kotih.tuen.Elatusmaksua saan 80e/kk kolmesta lapsesta kun isä ei enempään pysty enkä minä halua sille niitä ulosottoon kerryttää,kaikkea hyvää hälle toivon.

Tuossa on mun tulot eli tonnin paikkeilla ja mä oon köyhä,ottakaa huomioon että esim mulla jäi paljon velkaa eron myötä jota joudun maksamaan 400e/kk. =(

Asumistuen tosin saan,vuokraa jää itelle maksettavaksi 120e eli ei mulle sen jälkeen+lainojen jälkeen paljon kuukaudeksi ruokaan ja laskujen maksuun jää.Sossusta en saa mitään kun eivät huomioi laina kuluja.

Että ei tämä yh ainakaan rikas oo,kädestä suuhun eletään lasten kans ja välillä syödään mitä kaapista enää sattuu löytymään.

Minä ainakin saan kaupungilta toistasataa euroa elatusmaksua yhdestä lapsesta,
Itse olen tällä hetkellä työttömänä vaikka viime talven opiskelin työn ohella uuteen alaan.
Eli rapiat 450?, lapsilisä, elatusmaksu, eipä päljon juhlita.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voisit saada elatuksia enemmän jos vaan hakisit!

Juu mutta kun tiedän lasten isällä olevan myös iso laina talosta ja hän hoitaa sitä yksin sekä elättää hänen luona asuvat lapset joten en halua hälle vaikeuksia kun eikös ne sitten kerry hänelle ulosottoon jos ei pysty niin suuria summia maksamaan?

Yhteistyössä