Linnan juhliin pyhä pillu -puku

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Skandaali kts
Toivottavasti palstan jankkaja Marko-Petri pääsee ensi vuonna linnan juhlaan kalunsa tuettuna vessapaperirullalla. Hän esittää aitoa persua voimakkaalla seksuaalisella halulla ja lisääntymisvimmalla.
Lehdissä persut antavat haastatteluja, kuinka upea kannanotto rehdiltä suomalaiselta heteromieheltä. Ala jo henkisesti valmistautua ensi vuoden juhlaan.

Minulle tasa-arvo on sitä, että sukupuolielimet tai seksuaalinen suuntautuminen ei määritä minua tai muita ihmisinä.
Oksettaa, kun luodaan narratiivia, jossa voimaantuminen = pillun hierominen muiden kasvoille paikasta ja yleisöstä huolimatta.

Tämä puku olisi saanut jäädä nimeämättä. Silloin se olisi ollut vain epämääräinen meduusa-asu joka ei imartele kantajaansa.
Tämä!

Kaunis asu. Muistuttaa itämaista tyyliä.
Anu oli sukupuolivähemmistön asialla.
Tällä palstalla asia tuntuu olevan monelle kirjoittajalle kauhistus ja vaikea asia.

On vaikea. Ehkä omia luurankoja kaapissa? En voi koskaan käsittää, miten toisten, itsestä poikkeava, sukupuoli-identiteetti voi joitakin niin raivostuttaa tai naurattaa. Hyvällä itsetunnolla varustettu ihminen ei sellaisesta ole moksiskaan.

Eletään kuitenkin jo "Herran vuotta" 2025 ja heteroista poikkeavia ihmisiä on ollut aina.

Fatim Diarran puku edusti samaa symboliikkaa ja oli itse asiassa kyllä tyylikkäämpi Fatimin kiloista huolimatta.

52d80c367f92de3d04943cdd37dded484cef60e0f38ce3627406d4590a361419.jpg

Yhteistyössä