Linus & Lotta - joko saitte tilauksenne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tänään tuli sieltä sähköposti, että pakkaavat juuri tavaroitani. Vielä menee siitä 4-10 päivää ennen kuin ovat perillä. Tilauspäivää en muista, mutta joku päivä viime viikolla, alkuviikosta.

Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:
Tänään tuli sieltä sähköposti, että pakkaavat juuri tavaroitani. Vielä menee siitä 4-10 päivää ennen kuin ovat perillä. Tilauspäivää en muista, mutta joku päivä viime viikolla, alkuviikosta.

Tänään tuli mullekin ihan sama viesti. Mä tilasin 14 pvä. Eiköhän ne joskus tule!

Tilasin 11.6 ja tulivat just ennen juhannusta torstaina. Ihan kivoja vaatteita, sain kaikki mitä tilasinkin. Ainoo miinus oli, että noitten tytön pyjamien housut oli ihan mielettömän pitkät. Koko on 86/92, paita suht hyvän kokoinen.

Mä tilasin juhannusta edeltävänä viikonloppuna. Harmi vaan, että osa oli sitten loppuunmyyty. Ja viestissä oli kiva loppukaneetti "nyt on liian myöhäistä muuttaa pakettia" :D! Miksei nettikaupoissa voi olla reaaliaikaista varastoseurantaa, ei se voi olla ylivoimaisen vaikea toteuttaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Lyylikki harmaana:

Mä tilasin juhannusta edeltävänä viikonloppuna. Harmi vaan, että osa oli sitten loppuunmyyty. Ja viestissä oli kiva loppukaneetti "nyt on liian myöhäistä muuttaa pakettia" :D! Miksei nettikaupoissa voi olla reaaliaikaista varastoseurantaa, ei se voi olla ylivoimaisen vaikea toteuttaa...

Minulla taas ei ollut loppuunmyyty kuin 1 pitkät kalsarit. Menin pähkinöiksi ja tilasin liki 20 tuotetta eli aika hyvä onnistumisprosentti.

Minulla taas ei ollut loppuunmyyty kuin 1 pitkät kalsarit. Menin pähkinöiksi ja tilasin liki 20 tuotetta eli aika hyvä onnistumisprosentti.

No aika hyvin tosiaan. Mä tilasin 19 tuotetta, joista 4 oli loppuunmyyty. Että ei sekään niin huonosti, mutta kun joukossa oli tytön kovasti odottama Ariel-paita ja Mansikka Marja -asu :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sain minäkin sähköpostia että tulossa ovat, mutta ylipuolet tilatuista tavaroista oli jo loppuunmyyty. Aika laiha paketti siis tulossa.

Saako udella, että mitkä oli loppuunmyyty? Mie tilasin sen paljonmainostetun tekoturkistakin ja -lakin tytölle sekä pienen kesäyllätyspaketin. Saankohan vaan kesäyllätyspaketin + mahtavat toimituskulut?! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Jaha, näemmä oli tullut sähköpostiviesti, että tuotteet on matkalla. Tuleeko siitä siis erikseen posti, jos jokin tuote on loppuunmyyty?

Niin, kertokaas?

Se oli siinä samassa viestissä. Viestissä oli lista tilaamistasi tuotteista ja perässä teksti SLUTSÅLD, jos se oli loppunut.

Mulla sama homma! =) Tulossa ovat.

Joko te muut ootte saanu paketin??Jos ei pakettia kuulu niin kannattaa soittaa sinne niin saatte uuden postin seurantakoodin.Se mikä sähköpostissa on nii on väärä, tai mulla ainakin oli väärä!
Mun paketti oli jumittunu ruotsiin. Tilauspvä oli 14.6. Tänään saan postista hakea :D

Yhteistyössä