Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:Joo,niin on..pari paperinpalasta, 3 kuutiojutskaa ja 2 korttia? oon löytänyt,enkä pääse ku kahteen huoneeseen.
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsuliina:Laita se kuutio siihen yhden huoneen oven vieressä olevaan vekottimeen, niin lukko aukeaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:Mikäs tuota kelloa vaivaa?Ja miks se menee aina samaan huoneeseen :/
Alkuperäinen kirjoittaja rasavilli-77:Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:Mikäs tuota kelloa vaivaa?Ja miks se menee aina samaan huoneeseen :/
Kellosta kun muuttaa aikaa niin saa uuden kuution huoneeseen.
Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:Alkuperäinen kirjoittaja rasavilli-77:Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:Mikäs tuota kelloa vaivaa?Ja miks se menee aina samaan huoneeseen :/
Kerro tyhmälle miten sitä saa siirrettyy,ei se liiku ku 9 ja 11 välillä
Alkuperäinen kirjoittaja rasavilli-77:Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:Alkuperäinen kirjoittaja rasavilli-77:Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:Mikäs tuota kelloa vaivaa?Ja miks se menee aina samaan huoneeseen :/
Kerro tyhmälle miten sitä saa siirrettyy,ei se liiku ku 9 ja 11 välillä
Tunti viisaria saa siirettyä ja sit kello aukeaa alaosasta ja löytyy kuutio.
Alkuperäinen kirjoittaja kamu:siis miten ton kuution saa rakennettua? mulla on 0-huoneesta vaan pelikortti. se toinen tavara puuttuu.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:sitä tuntiviisaria ei klikata vaan siirretään hiiren nappia pohjassa pitäen. ja oikea aika löytyy potilaskortista
Alkuperäinen kirjoittaja kamu:Alkuperäinen kirjoittaja minä:sitä tuntiviisaria ei klikata vaan siirretään hiiren nappia pohjassa pitäen. ja oikea aika löytyy potilaskortista
onnistui lopultakassakaappi auki jne. keittiössä olen jumissa.
onko teillä muuten siinä huone 0:ssa kuutiota? mulla ei oo ja mietin pitäiskö olla että edistyy.