lisääkö tulehduskipulääkkeen käyttö..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysytään sit näin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tigru87:
Alkuperäinen kirjoittaja hiukkaskiihdytin:
No aspiriinihän ohentaa varta, joten eiköhän se aiheuta enempi mustelia. Burana on ainakin aspiriiniä..

ei ohenna verta.

ai, näin mulle on sanottu... mulla alhainen hemo, ja sanottu että buranaa tulisi vältää.. :/

en tiiä, mutta ibuprofeiinilla ei pitäs olla mitään tekoa hemoglobiinin kanssa. ja asahan vain estää verihiutaleita tarttumasta toisiinsa. Luulis että olisivat asasta ennemmin varottaneet.

No aspiriinihän ohentaa varta, joten eiköhän se aiheuta enempi mustelia. Burana on ainakin aspiriiniä..

ei ohenna verta.

ai, näin mulle on sanottu... mulla alhainen hemo, ja sanottu että buranaa tulisi vältää.. :/

en tiiä, mutta ibuprofeiinilla ei pitäs olla mitään tekoa hemoglobiinin kanssa. ja asahan vain estää verihiutaleita tarttumasta toisiinsa. Luulis että olisivat asasta ennemmin varottaneet.

No joo voipi olla että muistan väärin, enpäs kauheesti nuita lääkkeitä syö.. :snotty:

*muoks mikäs se lääke sitten on?

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ja tuo pronaxen kyllä myös tekee sen.

ok,kiitos vastauksesta. tosiaan tytöllä ollu vähä häikkää veriarvoissa, ei mitää hälyttävää, vaikka trombosyytit ollu 500-600, leukkarit ollu kuitenki ok ja hb matala, seki jo nousussa. nyt sit oli taas kerran ab-kuurilla korvien takia ja samalla saanu pronaxenia ja mustelmia tullu aika monta, sellasia lapsen pikkurillinpään kokosia, molemmissa säärissä ja polvissa 5-7 ja toisessa kyynärpäässä n.4 pitäiskö huolestua..?