Lisäruokaa 2,5kk ikäiselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lilii - , mulle on ihan sama mitä sä uskot. En halua tapella vaan kerroin mitä meidän kylän terkka sanoi mulle kun kyselin oman lapseni ruokinnasta. En halua provoilla vaan kerroin sen suunnilleen niinkuin terkka mulle sanoi. Itsekin epäilin tuota lausumaa kun en ole mistään vastaavaa lukenut mutta kun ammattilainen on kyseessä niin ajattelin että kai se tietää paremmin... :/

Joten ehkä on parempi että mä poistun tästä ketjusta, en halua enää jatkaa keskustelua jos musta tehdään provo. :(

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Lilii - , mulle on ihan sama mitä sä uskot. En halua tapella vaan kerroin mitä meidän kylän terkka sanoi mulle kun kyselin oman lapseni ruokinnasta. En halua provoilla vaan kerroin sen suunnilleen niinkuin terkka mulle sanoi. Itsekin epäilin tuota lausumaa kun en ole mistään vastaavaa lukenut mutta kun ammattilainen on kyseessä niin ajattelin että kai se tietää paremmin... :/

Joten ehkä on parempi että mä poistun tästä ketjusta, en halua enää jatkaa keskustelua jos musta tehdään provo. :(

Hei, vie sille terkalle vähän tietoa! Googleta vähän.

Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii -:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jos korviketta menee tosi paljon, ei ole mitään järkeä venyttää vatsalaukkua maidolla vaan antaa pottua. potussa muutenki vähemmän kaloreita ku maidossa, ei pääse kovin pullukaksi. meillä kaikki aloittaneet potun, bataatin ja luumun vajaa 3kk iässä. ei mitään allergioita eikä syönmishäiriöitä, normipainossakin kaikki. viimeksi terkka sano, että 1,5 l ku meillä meni korviketta, että kiiruusti jo muutakin. no, minä nyt hoidankin lapsia vuoden 93 ohjeilla, jotka esikoisen aikaan opin.

Pliis. Vauva saa olla, ja vauvan pitääkin olla pullukka. Älkää laskeko kaloreita vauvoillakin!

just näin :whistle:

Meillä terveydenhoitaja haukkui lapseni ihan suoraan LIHAVAKSI ja LÄSKIKSI.

Että se siittä vauvat on pyöreitä :(

Yhteistyössä