LISBET tai joku muu ennustaja!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mekolme
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mekolme

Vieras
Olen laittanut viestiä osioon mitäs nyt->kysykää ihan vapaasti jotakin, nimimerkillä mekolme. Odotan nyt kovasti vastausta tähän. Tekeeköhän Lisbet enää noita ennustuksia, tietääkö kukaan sanoa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja mekolme:
Olen laittanut viestiä osioon mitäs nyt->kysykää ihan vapaasti jotakin, nimimerkillä mekolme. Odotan nyt kovasti vastausta tähän. Tekeeköhän Lisbet enää noita ennustuksia, tietääkö kukaan sanoa?

 

Yhteistyössä