Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Oi:te saitte senMinkä ikäinen tulokas on?
Alkuperäinen kirjoittaja Mr 666:Mikset anna sen vipeltää vapaan ympäri kämppää, vaan olet teljennyt sen terraarioon
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Oi:te saitte senMinkä ikäinen tulokas on?
Juuh :heart: :heart:
Arvaa tuliko kysyttyäAikasemmin sanoi, että kuukauden-kahden kuukauden ikäsiä poikasia tulee.. Joten sitä luokkaa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aika Jorma![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Yleensä:ne on noin 2kk eteenpäin mut meitin Muumi oli vaan kuukauden ku saatiin se ja ihan pikkuinen sinttiKannattaa vaan nyt varoo et se ei syö tota hiekkaa ettei käy hassusti
Ootteko antaneet nimen jo?
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Yleensä:ne on noin 2kk eteenpäin mut meitin Muumi oli vaan kuukauden ku saatiin se ja ihan pikkuinen sinttiKannattaa vaan nyt varoo et se ei syö tota hiekkaa ettei käy hassusti
Ootteko antaneet nimen jo?
Juu, eläinkaupassa vielä kysyin, et laitetaanks sitten sanomalehti alle.. Mutta hiekka kuulema käy ihan hyvin. Oon kyllä tarkkaillu koko ajan ihan vainoharhasena, ettei se syö hiekkaa kasveja tms
![]()
Pogo tuli nimeksi
Alkuperäinen kirjoittaja Kiva:nimija sen sukupuolen saa selville sit myöhemmin ni six noi unisex nimet sopii hyvin
Joo six mä oon niin varovainen ku meidän eka partis Fafa kuoli kun se söi sitä hiekkaa
Nyt kun haettiin Muumi kasvattajalta ni se suositteli et pitäis puolen vuoden ikään talouspaperii(ei mitenkään esteettinen) ja meillä se toimi hyvin
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Kiva:nimija sen sukupuolen saa selville sit myöhemmin ni six noi unisex nimet sopii hyvin
Joo six mä oon niin varovainen ku meidän eka partis Fafa kuoli kun se söi sitä hiekkaa
Nyt kun haettiin Muumi kasvattajalta ni se suositteli et pitäis puolen vuoden ikään talouspaperii(ei mitenkään esteettinen) ja meillä se toimi hyvin
![]()
Joo, kovasti oltiin kaikkee Ronttia ja Pihiä mietitty, mut siinähän se kuitissa lukikin.. Pogona vitti..Jotain![]()
![]()
Pitääkin vielä tarkemmin seurata tuota hiekan syöntiä
Söikö teidän Fafa sitä silleen, et työ ihan huomasitte, vai salapäiten.. Onhan tuokin muutaman kerran kielellä maistanut, mut ei sen enempää
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:vähän arvelin et lajiin liittyvä nimi onJoo se söi sitä salaa
ja sit tietty aina sirkkojen mukana meni kans. Niillä on nii pieni se suolisto et ei sitä montaa päivää tarvii syödä ni tukoksia tulee
Se talouspaperi toi mulle mielenrauhan ku jäi kauheet traumat Fafasta
Kannattaa kattoo et se kakkii säännöllisesti
Kyllä se siitä lähtee ja jos näyttää et rupee hiekka maistuu ni sit vaan paperi kehiin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja yrh:yökkis...mut meillä jokasella on perheenjäsenemmeJotenka onnea liskovaaville!
Meillä on vaan perinteisiä karvasia. Nekin lähettää onnittelut vielä komeasta nimestä! =)
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Juu:vähän arvelin et lajiin liittyvä nimi onJoo se söi sitä salaa
ja sit tietty aina sirkkojen mukana meni kans. Niillä on nii pieni se suolisto et ei sitä montaa päivää tarvii syödä ni tukoksia tulee
Se talouspaperi toi mulle mielenrauhan ku jäi kauheet traumat Fafasta
Kannattaa kattoo et se kakkii säännöllisesti
Kyllä se siitä lähtee ja jos näyttää et rupee hiekka maistuu ni sit vaan paperi kehiin![]()
![]()
Meillä tänään tehtiin eka kakka ja sit alkoi ruokakin maistumaan. Kädestähän miä tietysti syötin pari sirkkaa ja pinseteillä "matosia"
Mites usein tuon pitäis sitten kakkia..?
Ja tuo nukkumisasento:Toista yötä jo nukkuu nurkassa, melkein kuin lasiin liimattuna..?
Alkuperäinen kirjoittaja No:kyllä siltä pitäis ihan melkein päivittäin(parin) tulla mut toki ne on aika pienet jätökset vieläMeidän Muumin vessa on ihan etulasissa kiinni et sen kyllä huomaa kun se kakkaa
Ne yleensä ottaa jonkun alueen ja käy sit siinä
Joo ne nukkuma asennot on parhaita ja ihan normaalejaSaatte vielä monet naurut sen kekseliäisyydestä asentojen suhteen
Mites teidän kissat
?
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja No:kyllä siltä pitäis ihan melkein päivittäin(parin) tulla mut toki ne on aika pienet jätökset vieläMeidän Muumin vessa on ihan etulasissa kiinni et sen kyllä huomaa kun se kakkaa
Ne yleensä ottaa jonkun alueen ja käy sit siinä
Joo ne nukkuma asennot on parhaita ja ihan normaalejaSaatte vielä monet naurut sen kekseliäisyydestä asentojen suhteen
Mites teidän kissat
?
Ai se valitsee oikein paikan mihin kakkia![]()
![]()
Joo, siis miten ne pysyy tollasissa asennoissaJa sit kauhee kiire juosta terraariossa johoskin suuntaan-et voi sitten siinä jumittaa puol tuntia
![]()
Yks kissoista kovasti haluais mennä tuttavuutta tekemään, naukkuu ja raapii lasia
Mut yläpuoli on laitettu umpeen, etteivät pääse kyläilee![]()
Alkuperäinen kirjoittaja :P:oijjoijoi... aivan ihanakovasti itekki haluttais kääpiöparta-agama mutta joskos pysyis vielä kärmeksissä..
No hyvä, että kissoilla riittää viihdettäAlkuperäinen kirjoittaja :D:Juu ne on niin ihaniaJoo ainakin meillä on tehty vessa etulasiin varmaan vinkiksi et muija siivoo mun skeidat ja nopeesti
Voin kertoo et meitin vauva täyttää Heinäkuussa vuoden ja kissat edelleen pomppii ja kyttää sitä eli voit varautua siihen
![]()