Listataanpas taas kirppislöytöjä! :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eilen kun vein omia vaatteita/tavaroita myyntiin (joista osa lähti saman tien, jeee!!) niin kiersin pikaisesti paikan läpi ja löysin typylle aivan kuin uuden neuletakin 1€, talvirukkaset 1€, ohuet neuletumput 0,20€ ja ihanan ohuen farkkumekon 1€!=)
Poika löysi 3D-ötökkäkirjan hintaan 2€ eli voisin sanoa että tosi hyviä löytöjä tehtiin, tuommoisia pitäs kirpparihintojen ollakin!

Tänään ei löytynyt kuin miehelle Espritin ruskea-v.pun.raidallinen kauluspusero, 6,50e. Itse olen yrittänyt myydä lasten pieniksi jääneitä pois 2viikkoa ensin kirpparilla ja nyt kasannut jättipaketteja huutonettiin. Yritän hillitä tuota hankintapuolta:whistle:

Eilen kun vein omia vaatteita/tavaroita myyntiin (joista osa lähti saman tien, jeee!!) niin kiersin pikaisesti paikan läpi ja löysin typylle aivan kuin uuden neuletakin 1€, talvirukkaset 1€, ohuet neuletumput 0,20€ ja ihanan ohuen farkkumekon 1€!=)
Poika löysi 3D-ötökkäkirjan hintaan 2€ eli voisin sanoa että tosi hyviä löytöjä tehtiin, tuommoisia pitäs kirpparihintojen ollakin!

Mäkin kuulun niihin ihmisiin jotka heti hyökkää uuden loosin kimppuun...koitan kuitenkin antaa myyjälle tilan laittaa tuotteita rauhassa esille...ainakin melkein :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;22113977:
Tänään ei löytynyt kuin miehelle Espritin ruskea-v.pun.raidallinen kauluspusero, 6,50e. Itse olen yrittänyt myydä lasten pieniksi jääneitä pois 2viikkoa ensin kirpparilla ja nyt kasannut jättipaketteja huutonettiin. Yritän hillitä tuota hankintapuolta:whistle:

Ei kannata, kun se on niin vaikeeta :D

Eli siis missä on paras kirppis pääkaupunkiseudulla?

Itse tiedän vain Akselin,josta olen löytänyt hyviä vaatteita pojalle.

Tiedättekö muuten missään täällä halvinta pöytää missä vois myödä itse vaatteita?

Marimekon jokapoika-paita, luistimet, villahousut, tarroja, leikkikitara, lenkkarit yhteensä 26e =)....jokapojasta maksoin 10e, mutta oli juuri sellainen väri, mitä olen haaveillut 1v:lle =).

[QUOTE="emilia";22114002]Eli siis missä on paras kirppis pääkaupunkiseudulla?

Itse tiedän vain Akselin,josta olen löytänyt hyviä vaatteita pojalle.

Tiedättekö muuten missään täällä halvinta pöytää missä vois myödä itse vaatteita?[/QUOTE]

Kehä3-kirppis Jumbon lähellä on ainakin iso itsepalvelukirppis. Itse myin siellä, hinnoittelin 20snt-2e ja sain 210e eli ihan hyvin (-60e vuokra)mutta paikan pitäjillä on mielestäni palvelussa/asenteessa parantamisen varaa. Ostelemassa siellä on ihan kiva käydä

[QUOTE="Tiina";22114027]Marimekon jokapoika-paita, luistimet, villahousut, tarroja, leikkikitara, lenkkarit yhteensä 26e =)....jokapojasta maksoin 10e, mutta oli juuri sellainen väri, mitä olen haaveillut 1v:lle =).[/QUOTE]

Piti Googlettaa, kun en tiennyt miltä tuo paita näytti. Ja kiva oli :)

Yhteistyössä