Listerine suuvesi, polttaako teillä ihan älyttömästi suussa? en pysty koko vaikutusaikaa edes pitämään suussa sitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jotain vikaavikaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jotain vikaavikaa

Vieras
ikenet ja kieli ihan tulessa, pitkän aikaa sen jälkeenkin kun olen jo sylkenyt sen pois, kieli on ihan tunnoton.

Mikään muu suuvesi ei tee tällaista, ei edes se ruskeassa pullossa oleva ärtsypahan makuinen lääke-suuvesi

Serkku on hammaslääkäri ja se sanoi ettei noita pitäis käyttää, koska ne tuhoo hyvätkin bakteerit suusta joita siellä pitää olla. Vaikka mainostetaankin hammaslääkäreiden suosittelemaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä käytän noita halpiskaupasta ainakin saatavia alkoholittomia köyhän miehen versioita. Listerinessä on kuitenkin alkoholia yli 21%...ilmanko polttelee.

Jos puhallat heti Listerinen kayton jalkeen alkometriin niin viisari varahtaa myoskin.

Alkuperäinen kirjoittaja oili:
Serkku on hammaslääkäri ja se sanoi ettei noita pitäis käyttää, koska ne tuhoo hyvätkin bakteerit suusta joita siellä pitää olla. Vaikka mainostetaankin hammaslääkäreiden suosittelemaa :)

just näin! lisäksi se lisää huomattavasti suusyövän riskiä. luennolla kuultua tietoa!

Se listerinehän on ihan hirveetä myrkkyä :o
Sitähän puhaltaa törkeät jos on sillä kurlaillu ja vähän aikaa sittenhän siitä oli jossain juttua että siinä on jotakin moninkertasesti sallitun, että oikeastikin lisää sitä syöpäriskiä aika tehokkaasti :/
Ihme että noita edes saa myydä.

miehelle hammaslääkäri sanoi että voi laimentaa ja ottaa vähemmän kerralla kuin mitä pullossa sanotaan, tehoaa kuulemma hyvin niinkin. Muuten se on kyllä niin tulista mun suuhun että lieskat vaan käy :x

Yhteistyössä